Przetargi.pl
Dostawa paliwa dla Gminy Rudniki

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35-95-072 , fax. 343 595 013
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    Wojska Polskiego 12A
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 34 35-95-072, fax. 343 595 013
    REGON: 15139858600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa dla Gminy Rudniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do samochodów strażackich, osobowych, ciężarowych, dostawczych, ciągników i sprzętu eksploatowanego przez Gminę Rudniki. Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo przez okres 12 miesięcy wynosi: - około 54 400 litrów oleju napędowego ON, - około 8 600 litrów benzyny bezołowiowej E- 95 - około 1 700 litrów benzyny bezołowiowej E-98 3.2 Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą , a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej E-95 i E- 98 oraz oleju napędowego. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż wyżej określone , szacunkowe ilości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 3.3 Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na zasadzie detalicznych, bezgotówkowych tankowań pojazdów. 3.4 Zamawiający wymaga aby proponowany przez Wykonawcę punkt tankowania wszystkich wymienionych wyżej paliw znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego - Rudniki. 3.5 Paliwo będzie sprzedawane po cenach obowiązujących w dniu zakupu w danej stacji, z zastosowaniem stałego rabatu/upustu podanego w formularzu ofertowym. Stały rabat/upust nie podlega waloryzacji i nie podlega zmianie. Wysokość rabatu/upustu nie może być wartością mniejszą od ZERA. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku pojazdów oraz zakupienia mniejszych ilości paliw niż podane i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przy sprzedaży paliw do wystawienia Zamawiającemu dokumentu zawierającego: - datę pobierania paliwa, - numer rejestracyjnego pojazdu, - wartość sprzedaży paliwa - rodzaj i ilość paliwa, - zastosowany upust/rabat w stosunku do bieżącej ceny detalicznej (dopuszcza się możliwość wskazania upustu/rabatu na fakturze). Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostaje wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. 3.8 Faktura wraz z załącznikiem powinna zawierać pełny monitoring transakcji. 3.9 Paliwa muszą spełniać wymagania Norm PN-EN ISO 4259, PN-EN 228+A1;2017-06 benzyna bezołowiowa, PN-EN590+A1:2017-06 olej napędowy - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015r. poz. 1680) i posiadać świadectwa jakości. . 3.10 Wykonawca gwarantuje właściwą jakość paliwa, potwierdzoną na żądanie Zamawiającego właściwymi dokumentami. 3.11 Wykonawca zapewni obsługę tankowania całodobowo lub w ograniczeniach czasowych w następujących godzinach: - od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 16:00, - w soboty w godz. 7:00 do 14:00 z możliwością interwencyjnego tankowania od poniedziałku do niedzieli całodobowo, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.12 Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzenia tankowania. 3.13 Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. 3.14 Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt 7.2.1. lit. a) w SIWZ. jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2017r. poz. 2020, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz Oferty, b) Oświadczenia wykonawcy: o spełnieniu warunków w postępowaniu i oświadczenie dotyczące braku przesłanek wykluczenia, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli wystąpi) – Załącznik Nr 1 do SIWZ e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach