Zespół Szkół w Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Ofiar Katynia 25
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 416 23 83, 416 37 98 , fax. 0-77 416 23 83 wew. 29
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Brzegu
ul. Ofiar Katynia 25 25
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 0-77 416 23 83, 416 37 98, fax. 0-77 416 23 83 wew. 29
REGON: 16023035100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www: mszbrzeg.wodip.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
4544454211005Wymiana stolarki okiennej drewnianej ( okna skrzynkowe ) na okna zespolone oraz roboty remontowe istniejącej elewacji budynku Zespołu Szkół w Brzegu - CPV 45000000-7; 45421000-4; 45421100-5; 45422100-8 ; 45443000-4 . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac (robot budowlanych ) obejmuje : 1. Wykucie z muru istniejących okien drewnianych, 2. Wymiana drzwi stalowych do kotłowni o odporności ogniowej EI 30, 3. Wymiana ościeżnic drewnianych i skrzydeł drzwiowych, 4. Uzupełnienie tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, 5. Uzupełnienie malowania wewnętrznych tynków po wymianie stolarki, 6. Wykonanie daszku zabezpieczającego i barier ochronnych, 7. Odbicie odparzonych tynków zewnętrznych, 8. Uprzątnięcie i wywóz gruzu na wysypisko, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 2.445,00 PLN za całość zamówienia lub w przypadku realizacji w częściach : 2.252,80 PLN za Cz. I ; 126,50 PLN za Cz. II ; 65,70 PLN za Cz. III zamówienia . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do banku BZ WBK S.A. I Oddział Brzeg, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 81 1090 2141 0000 0001 1244 9280 .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w ppkt. 1 a - c ogłoszenia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . - Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . - Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy p.z.p. ( o niekaralności ) . - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p. ( o niekaralności ) . b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Wykazu nr 1 - Wykazu zrealizowanych w latach 2005 - 2009 zamówień na roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem zleceniodawcy, przedmiotu, jego wartości, terminu i miejsca realizacji, potwierdzonych załączonymi do niego kserokopiami rekomendacji, stwierdzających że zostały one należycie wykonane ( na każdą wpisaną pozycję ) . Zamawiający dopuszcza również potwierdzone zamówienia rozpoczęte wcześniej niż określony termin i kończące się w tym okresie lub realizowane do dzisiaj oraz rozpoczynające się w tym okresie i aktualnie realizowane . - Wykazu nr 2 - Wykazu podwykonawców realizujących prace objęte zamówieniem ( w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia ) wraz z ich oświadczeniami, że zobowiązują się do realizacji konkretnych prac (części) objętych zamówieniem . - Uprawnień budowlanych ( dla kierownika budowy ) do kierowania robotami i wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie planowanych robót budowlanych lub uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oraz ważnego zaświadczenia wydanego przez izbę, o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ( stwierdzającego przynależności do izby ), z określonym w nim terminem ważności . - Certyfikatu na znak jakości ISO lub dokumentu równoważnego . - Certyfikatu lub Deklaracji zgodności z normą PN-EN 14877 : 2008 lub Aprobaty technicznej ITB lub Rekomendacji technicznej ITB lub wyników badań specjalistycznych laboratorium, potwierdzających parametry oferowanej stolarki lub dokument równoważny . - Karty technicznej oferowanej stolarki, potwierdzonej przez jej producenta . - Atestu PZH oferowanej stolarki . - Autoryzacji producenta stolarki budowlanej wystawionej dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę stolarkę . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : - Formularza oferty wraz z jego załącznikami, tzn. Szczegółowym kosztorysem ofertowym, Zestawieniem stolarki okiennej, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych . - Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy. - Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, nie wymienioną w KRS lub EDG ), w formie oryginału potwierdzonego przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub kserokopii udzielonego wcześniej pełnomocnictwa, potwierdzonej notarialnie . - Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu dokonania wpłaty wadium uczestnictwa w postępowaniu .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancje
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www : mszbrzeg.wodip.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27