Przetargi.pl
4544454211005Wymiana stolarki okiennej drewnianej ( okna skrzynkowe ) na okna zespolone oraz roboty remontowe istniejącej elewacji budynku Zespołu Szkół w Brzegu - CPV 45000000-7; 45421000-4; 45421100-5; 45422100-8 ; 45443000-4 .

Zespół Szkół w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Ofiar Katynia 25
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 416 23 83, 416 37 98 , fax. 0-77 416 23 83 wew. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Brzegu
    ul. Ofiar Katynia 25 25
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0-77 416 23 83, 416 37 98, fax. 0-77 416 23 83 wew. 29
    REGON: 16023035100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: mszbrzeg.wodip.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4544454211005Wymiana stolarki okiennej drewnianej ( okna skrzynkowe ) na okna zespolone oraz roboty remontowe istniejącej elewacji budynku Zespołu Szkół w Brzegu - CPV 45000000-7; 45421000-4; 45421100-5; 45422100-8 ; 45443000-4 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac (robot budowlanych ) obejmuje : 1. Wykucie z muru istniejących okien drewnianych, 2. Wymiana drzwi stalowych do kotłowni o odporności ogniowej EI 30, 3. Wymiana ościeżnic drewnianych i skrzydeł drzwiowych, 4. Uzupełnienie tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, 5. Uzupełnienie malowania wewnętrznych tynków po wymianie stolarki, 6. Wykonanie daszku zabezpieczającego i barier ochronnych, 7. Odbicie odparzonych tynków zewnętrznych, 8. Uprzątnięcie i wywóz gruzu na wysypisko,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 2.445,00 PLN za całość zamówienia lub w przypadku realizacji w częściach : 2.252,80 PLN za Cz. I ; 126,50 PLN za Cz. II ; 65,70 PLN za Cz. III zamówienia . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do banku BZ WBK S.A. I Oddział Brzeg, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 81 1090 2141 0000 0001 1244 9280 .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w ppkt. 1 a - c ogłoszenia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . - Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . - Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . - Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy p.z.p. ( o niekaralności ) . - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p. ( o niekaralności ) . b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Wykazu nr 1 - Wykazu zrealizowanych w latach 2005 - 2009 zamówień na roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem zleceniodawcy, przedmiotu, jego wartości, terminu i miejsca realizacji, potwierdzonych załączonymi do niego kserokopiami rekomendacji, stwierdzających że zostały one należycie wykonane ( na każdą wpisaną pozycję ) . Zamawiający dopuszcza również potwierdzone zamówienia rozpoczęte wcześniej niż określony termin i kończące się w tym okresie lub realizowane do dzisiaj oraz rozpoczynające się w tym okresie i aktualnie realizowane . - Wykazu nr 2 - Wykazu podwykonawców realizujących prace objęte zamówieniem ( w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia ) wraz z ich oświadczeniami, że zobowiązują się do realizacji konkretnych prac (części) objętych zamówieniem . - Uprawnień budowlanych ( dla kierownika budowy ) do kierowania robotami i wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie planowanych robót budowlanych lub uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oraz ważnego zaświadczenia wydanego przez izbę, o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ( stwierdzającego przynależności do izby ), z określonym w nim terminem ważności . - Certyfikatu na znak jakości ISO lub dokumentu równoważnego . - Certyfikatu lub Deklaracji zgodności z normą PN-EN 14877 : 2008 lub Aprobaty technicznej ITB lub Rekomendacji technicznej ITB lub wyników badań specjalistycznych laboratorium, potwierdzających parametry oferowanej stolarki lub dokument równoważny . - Karty technicznej oferowanej stolarki, potwierdzonej przez jej producenta . - Atestu PZH oferowanej stolarki . - Autoryzacji producenta stolarki budowlanej wystawionej dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę stolarkę . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : - Formularza oferty wraz z jego załącznikami, tzn. Szczegółowym kosztorysem ofertowym, Zestawieniem stolarki okiennej, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych . - Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy. - Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, nie wymienioną w KRS lub EDG ), w formie oryginału potwierdzonego przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub kserokopii udzielonego wcześniej pełnomocnictwa, potwierdzonej notarialnie . - Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu dokonania wpłaty wadium uczestnictwa w postępowaniu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www : mszbrzeg.wodip.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach