Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
ul. Stanisława Dubois 3 3
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
REGON: 00052451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu w łącznej wysokości do kwoty 1.882.000 zł na sfinansowanie zadania pn.: Budowa i przebudowa dróg wraz z ciągami pieszo-rowerowymi w północnej części Namysłowa - budowa mostu z jazem na rzece Widawie w Namysłowie, km 70+200 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi udzielania kredytu - 66113000-5. 1)Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu do kwoty 1.882.000,00 zł na sfinansowanie zadania PN.: Budowa i przebudowa dróg wraz z ciągami pieszo-rowerowymi w północnej części Namysłowa - budowa mostu z jazem na rzece Widawie w Namysłowie, km 70+200. 2)Kredyt zostanie spłacony w okresie 10 lat począwszy od 2010 roku. 3)Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 4)Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń i opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów. 5)Zamawiający pozyska opinie instytucji finansowych, w których ma zaciągnięte zobowiązania finansowe (jeżeli uzna, ze są one potrzebne do udzielenia kredytu). 6)Planuje się uruchomienie kredytu w 2009 roku z zastrzeżeniem, że środki zostaną uruchomione po przedłożeniu faktur za wykonane roboty (dopuszcza się uruchomienie kredytu po przedłożeniu faktur wcześniej zapłaconych przez zamawiającego). 7)Raty (równe) i odsetki zamawiający będzie spłacał kwartalnie, z tym, że spłata pierwszej raty nastapi 30 września 2010 roku. 8)Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie: 1)niewykorzystania w całości kwoty kredytu (sytuacja może nastąpić wówczas, kiedy wartość zadania ulegnie zmniejszeniu, bądź pojawią się możliwości pozyskania środków o dofinansowanie zadania). 2) zmiany terminu uruchomienia i wykorzystania kredytu (w zależności od zmiany realizacji zadania budowy mostu przez Wykonawcę). Integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi: 1.Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za II kwartał 2009 rok. 2.Przepływy finansowe. 3.Uchwała Nr XXIII/223/08 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 12 listopada 2008 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu. 4.Uchwała Nr XXV/237/09 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 5 lutego 2009 roku zmieniająca uchwałę w sprawie zaciągnięcia kredytu. 5.Uchwała Nr XXXII/303/09 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 29 października 2009 roku zmieniająca uchwałę w sprawie zaciągnięcia kredytu. 6.Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu. Uwaga: Dodatkowe sprawozdania finansowe są dostępne do wglądu w Wydziale Finansowym UM w Namysłowie w pok. nr 5, natomiast sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2008 rok i I półrocze 2009 roku dostępne jest na stronie internetowej pod adresem www.namyslow.eu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.118.267,00 zł
Dodano: 2016-07-26 - Zaciągnięcie długoterminowych kredytów do łącznej kwoty 2.370.000,00 zł
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 908 190 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia
Dodano: 2016-05-09 - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 840 170 zł ( słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie pożyczki w kwocie 3.800.000,00 zł na spłatę zobowiązań wymagalnych SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2016-04-11 - Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00zł na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Lewin Brzeski wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
Dodano: 2016-03-15 - Udzielenie długoterminowego kredytu komercyjnego w wysokości 1.500.000,00 zł dla Gminy Kluczbork w 2016 roku
Dodano: 2016-03-10 - Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości do 7.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu na spłatę zobowiązania wynikającego z umowy pożyczki nr 36594 z 18.03.2014r. - NLP.2016.7
Dodano: 2016-03-07 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.689.300zł.
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł
Dodano: 2015-11-25