Przetargi.pl
20/2009 na dostawę czterech komputerów stacjonarnych, jednego kompletu głośników, czterech monitorów, jednego komputera przenośnego

Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Nowa 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543541 , fax. 023 6544192
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa
    ul. Nowa 40 40
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543541, fax. 023 6544192
    REGON: 00082284800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuwmlawa.pl/Przetargi.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    20/2009 na dostawę czterech komputerów stacjonarnych, jednego kompletu głośników, czterech monitorów, jednego komputera przenośnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa czterech komputerów stacjonarnych, jednego kompletu głośników, czterech monitorów, jednego komputera przenośnego, fabrycznie nowe rok produkcji 2009 i muszą być dopuszczone do obrotu w krajach Unii Europejskiej tj. oznakowane znakiem CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z dnia 28 sierpnia 2007 r. Nr 155 poz. 1089).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 600,00 PLN do dnia 28 października 2009 r. do godziny 11:30. 8.2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. o/Mława, konto numer 43 1240 5598 1111 0000 5031 9602; b) poręczenie bankowe lub gwarancja bankowa; c) gwarancja ubezpieczeniowa. 8.3. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustęp 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu ofertowym. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (wypełniony i podpisany załącznik nr 1) z podaniem ceny netto plus naliczony podatek VAT oraz cenę brutto. 2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy na formularzu ofertowym (załącznik nr 2). 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków. 5. Zaświadczenie z właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 6. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - zaświadczenie organu rejestrowego: nr NIP- u i REGON- u. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Deklaracja CE na oferowany przez Wykonawcę sprzęt komputerowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z dnia 28 sierpnia 2007 r. Nr 155 poz. 1089).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zuwmlawa.pl/Przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach