Przetargi.pl
1Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Stróżach artykułów żywnościowych według załączników do formularzy ofertowych do części: A - pieczywo i ciasta B - jaja świeże C - ryby i przetwory rybne D - owoce i warzywa E - artykuły i wyroby mleczarskie F - produkty spożywcze głęboko mrożone G - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne H - różne artykuły spożywcze

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-840 Zakliczyn, Stróże 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 66-55-048 , fax. 014 66-55-048
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Stróże 1
    32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie
    tel. 014 66-55-048, fax. 014 66-55-048
    REGON: 00029772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Stróżach artykułów żywnościowych według załączników do formularzy ofertowych do części: A - pieczywo i ciasta B - jaja świeże C - ryby i przetwory rybne D - owoce i warzywa E - artykuły i wyroby mleczarskie F - produkty spożywcze głęboko mrożone G - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne H - różne artykuły spożywcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. wg asortymentu, ilości określonych w formularzach cenowych do części A,B,C,D,E,F,G,H
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent powinien zapoznać się ze wszystkimi wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. 2. Ofertę należy sporządzić i przedstawić Zamawiającemu w jednym egzemplarzu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do przedstawionych części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 4. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowanie i złożeniem oferty. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym poprzez przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art. 24 ust.1 PZP, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 5) Deklarują wykonywanie przedmiotu zamówienia w terminach wymaganych przez Zamawiającego. 6) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 PZP 7)Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie oryginału bądź kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą sporządzenia oferty przez Wykonawcę). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w/ dokument w wymaganym terminie pod katem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru jak w załączniku Nr 9 do SIWZ. c) wypełniony formularz ofertowy dla ofert częściowych A, B, C, D, E, F, G, H- wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik Nr 1,2,3,4,5,6,7,8 do SIWZ d) oświadczenie do art. 44 Ustawy PZP - załącznik nr 10 e) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile występuje pełnomocnik. 2. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP - Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, a) w w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie musi być dołączone do oferty, b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6.1 lit. a) i b) winien dołączyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, c) jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 6.2 została wybrana, Wykonawca winien przedstawić przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, d) dokumenty wykazane w pkt 6.1 lit. c) winien złożyć jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP. 4. Zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy PZP - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. 6. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach