Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa ogłasza przetarg
- Adres: 86-182 Świekatowo, ul. Dworcowa 20A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3322012 , fax. 052 3322012
- Data zamieszczenia: 2013-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa
ul. Dworcowa 20A 20A
86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3322012, fax. 052 3322012
REGON: 09235107300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szewno. 2. Remont budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na Izbę Tradycji w miejscowości Zalesie Królewskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szewno. Projekt budowy i wyposażenia budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szewno jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013 w ramach umowy o przyznanie pomocy zawartej dnia 11.04.2013 r pomiędzy Samorządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego a Gminą Świekatowo nr WS-I-W.052.1.24176 2012 00077-6922-UM0200024 12 2. Remont budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na Izbę Tradycji w miejscowości Zalesie Królewskie. Projekt pn. Remont budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na Izbę Tradycji w miejscowości Zalesie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013 w ramach umowy o przyznanie pomocy zawartej w dniu 11.04.2013 r. pomiędzy Samorządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego a Gminą Świekatowo nr WS-I-W.052.1.20166 2012 00076-6922-UM0200020 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa budowy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szewno oraz dokumentacja projektowa remontu budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na Izbę Tradycji w miejscowości Zalesie Królewskie. Dokumentacje projektowe, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania robót budowlanych w wersji elektronicznej zostały umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Świekatowo www.bip.swiekatowo.lo.pl w zakładce aktualne przetargi. Dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w formie oryginałów są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8: 00 do 15:00. Zamawiający informuje, że przedmiary robót opracowane przez zamawiającego, wskazują m.in. podstawy do ustalania cen jednostkowych robot lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robot, stanowią dla Wykonawcy jedynie informację o charakterze pomocniczym, służącą sporządzeniu oferty. Wykonawca składając ofertę określi wynagrodzenie ryczałtowe w oparciu o dokumentacje projektowe (projekty budowlane). Przedmiar robot jest materiałem pomocniczym dołączonym do SIWZ wyłącznie w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o projekty budowlane opracowane przez Zakład Projektowania i Wykonawstwa inwestycyjnego BUDOMEX Antoni Kolano ,86-100 Świecie, ul. Wodna 1b, email projekty@budomex.biz Do obowiązków Wykonawcy należy również: zabezpieczenie terenu budowy, oznakowanie terenu budowy. Przed wbudowaniem i wyposażeniem technologicznym materiałów na obiekcie, w tym instalacji sieci wodno - kanalizacyjnej wykonawca ma obowiązek przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej przy odbiorze robót budowlanych. W przypadku wystąpienia nieistotnych zmian w projekcie budowlanym powykonawczym do obowiązków wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody zamawiającego należy wykonanie rysunków zamiennych z akceptacją autora dokumentacji projektowej i podpisem kierownika budowy. Niniejszy dokument należy załączyć do protokółu końcowego odbioru robót.. Wykonawca w ramach ceny oferty jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą budynku świetlicy w Szewnie. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w dokumentach odnoszących się do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej (budowlanej), rysunkach technicznych, specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót, znajduje się wskazanie dotyczące znaków towarowych, patentów lub pochodzenia mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający przyjmuje zastosowanie rozwiązań równoważnych przy realizacji przedmiotu zamówienia to znaczy takich samych lub lepszych pod względem jakości i funkcjonalności oraz warunków i kosztów eksploatacji jak te opisane w dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego Zamówienia. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany, ( jeżeli występuje) w dokumentacji projektowej konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Nazwy własne,pochodzenie/producent wskazane w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania robót, przedmiarach robót - jeżeli występują nie są wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować, jako materiały przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych materiałów występujących w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8500,00 zł. (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych zero groszy). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.06.2013 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Świecie O/Bukowiec, nr rachunku 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007. 3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. Gwarancjach bankowych; 3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiekatowo.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27