Przetargi.pl
Przebudowa wiaduktu drogowego wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej nr 1205C Lipinki - Zdrojewo w m. Dąbie

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 224 , fax. 52 56 83 229
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 224, fax. 52 56 83 229
    REGON: 09237351900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wiaduktu drogowego wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej nr 1205C Lipinki - Zdrojewo w m. Dąbie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wiaduktu drogowego wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej nr 1205C Lipinki - Zdrojewo w m. Dąbie nad linią kolejową nr 131 Chorzów Batory-Tczew w km 443,90. Zakres rzeczowy przebudowy wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1205C Lipinki-Zdrojewo wraz z dojazdami do obiektu obejmować będzie: - usunięcie zniszczonej nawierzchni jezdni i kap opasek oraz balustrad, - usunięcie nieszczelnej izolacji płyty pomostu przęseł, - usunięcie zniszczonych i nieszczelnych dylatacji, - skucie skorodowanego i luźnego betonu na elementach konstrukcyjnych, - skucie wierzchniej warstwy płyty pomostu, - odtworzenie płyty pomostu o odpowiednich parametrach geometrycznych, - wykonanie nowej izolacji przęsła, - ustawienie nowych krawężników i wykonanie nowych kap opasek, - wykonanie nowych płyt przejściowych, - odtworzenie nawierzchni bitumicznej na obiekcie, - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego odsłoniętego zbrojenia konstrukcji, - szpachlowanie nierówności i miejsc skucia betonu, - wzmocnienie dźwigarów taśmami węglowymi w przypadku stwierdzenia utraty nośności wskutek korozji zbrojenia, - wzmocnienie filarów matami z włókien węglowych w przypadku stwierdzenia utraty nośności wskutek korozji zbrojenia i betonu (alternatywnie: wykonanie żelbetowego płaszcza wzmacniającego filary), - zabezpieczenie antykorozyjne betonu na elementach konstrukcji obiektu, - wykonanie barieroporęczy na kapach opasek, - sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na dojazdach do obiektu, - rozbiórkę zniszczonych poboczy, - korektę parametrów korony drogi na dojazdach (naprawa zniekształceń wywołanych osiadaniem i wypłukiwaniem frakcji kruszywa z nasypu - w tym korekta łuków na zakrętach, korekta niwelety itp.), - wykonanie nowej podbudowy w miejscach poszerzenia (istniejąca droga na obiekcie i na dojeździe od strony zachodniej ma szerokość 5,5-6m, natomiast dojazd od strony wschodniej ma całkowicie zniszczoną nawierzchnię o szerokości 3,5m), - wykonanie wzmocnienia nawierzchni np. poprzez zastosowanie siatek wzmacniających, - odtworzenie nawierzchni bitumicznej o parametrach geometrycznych zgodnych z przepisami i wymaganiami inwestora (poszerzenie jezdni z 3,5m do ok. 5,5m z odpowiednim dopasowaniem parametrów na łukach poziomych), - odtworzenie poboczy. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych, Przedmiarach Robót lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów mają one jedynie charakter informacyjny i nie są wiążące dla Wykonawców. W wypadku norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych ww. dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w § 4 ust. 1. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektu i specyfikacji technicznych wykonania i obioru robót oraz przedmiaru robót. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty budowlane opisane dokumentacją należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci oraz wydanymi decyzjami: - Zgłoszenie robót budowlanych z dn. 17.10.2011 r. (AB.6743.N.1871.2011), -Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 30 Tz-K 2011 z dn. 07.11.2011 r., -Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach z dn. 19.08.2010 r. (RDOŚ-04.OO.6613-39 10 DM). -Umową nr 54 203 024 00 23002217 13 z dn. 04.04.2013 r. dot. udostępnienia terenu kolejowego od PKP PLK S.A. oraz aneksem nr 1 z dn. 18.04.2013 r. -Regulaminem tymczasowym prowadzenia ruchu podczas wykonywania robót nr IZ-703-28 2013 z dn. 20.05.2013 r. -Pismem PZD-3 11 2013 z dn. 15.05.2013 r. ws. terminów wprowadzenia poszczególnych faz robót budowlanych na terenie kolejowym. Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawców, iż wskazane w powyższym piśmie terminy wykonania poszczególnych faz są dla Wykonawców bezwzględnie wiążące. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: -Kierownik budowy-Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń), -Kierownik robót mostowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń), -Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń). Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień budowlanych uzyskanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub w stosunku do obywateli innych państw, posiadanie odpowiedniej decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych odpowiadających tym uprawnieniom. Zamawiający dopuszcza pełnienie poszczególnych funkcji przez więcej niż 1 osobę, jeżeli wykazane osoby spełniają łącznie wymagany zakres uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektów czasowej organizacji ruchu dla potrzeb prowadzenia wszelkich robót objętych zakresem zamówienia oraz do wykonania i utrzymania oznakowania robót na czas budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych na obszarze kolejowym ściśle z warunkami określonymi w regulaminie tymczasowym prowadzenia ruchu podczas wykonywania robót IZ-703-28/2013 oraz poniższymi zapisami tj. W trakcie wprowadzenia fazowania robót budowlanych istnieje konieczność prowadzenia robót przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Terminy wprowadzenia poszczególnych oraz długości faz robót budowlanych są niezmienne i nieprzekraczalne. Za jakiekolwiek opóźnienia robót na terenie kolejowym odpowiedzialność ponosi Wykonawca wg. stawek Zakładu Kolejowego. Stawki te wskazane są w załączniku nr 1 do umowy nr 54/203/024/00/2300221/13 zawartej pomiędzy PKP PLK S.A. a Powiatem Świeckim. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wyrządzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń w infrastrukturze kolejowej powstałych w czasie wykonywania robót, Wykonawca będzie zobowiązany do ich pokrycia według faktur wystawionych dla Powiatu Świeckiego przez zainteresowane jednostki do których należała dana uszkodzona infrastruktura kolejowa, oraz ewentualnych dalszych kar umownych lub odszkodowań których przyczyną jest uszkodzenie w infrastrukturze kolejowej powstałych w czasie wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211216
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach