Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2016-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
ul. Toruńska 174a 174a
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
REGON: 09047697100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa obiektu inżynierskiego w obszarze węzła drogowego drogi krajowej DK5 (ul. Jana Pawła II) z drogą powiatową nr 3034C (ul. Wojska Polskiego) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym Umową ramową, jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - dalej UPZP (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) w związku z art. 3 pkt 7a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290; zwane dalej Prawo budowlane), pn. Przebudowa obiektu inżynierskiego w obszarze węzła drogowego drogi krajowej DK5 (ul. Jana Pawła II) z drogą powiatową nr 3034C (ul. Wojska Polskiego), w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w następujących dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ: 1) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), 2) dokumentacji projektowej (DP) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), 3) wzorze kosztorysu ofertowego, zawierającego przedmiar robót, 4) wzorze umowy ramowej, 5) wzorze umowy na roboty budowlane. Zakres Umowy ramowej i warunki jej wykonania szczegółowo określa wzór umowy ramowej, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych objętych umową ramową, określa wzór umowy na roboty budowlane, stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający udzieli zamówienia, którego przedmiot objęty jest Umową ramową, w miarę swoich potrzeb i w miarę posiadanych środków finansowych, wykonawcy, z którym zawarł Umowę ramową, po przeprowadzeniu postępowania ofertowego (w przypadku zawarcia umowy ramowej z więcej niż jednym wykonawcą) lub postępowania negocjacyjnego (w przypadku zawarcia umowy ramowej z jednym wykonawcą). Zakres robót budowlanych obejmuje, w szczególności: 1) PRZEBUDOWA WIADUKTU Wymiana przęseł wykonanych z belek kablobetonowych typu WBS na nowe, stalowe z płytą ortotropową. Wykonanie nowych filarów pod szersze przęsło od strony południowej. Istniejące filary zostaną wzmocnione płaszczem żelbetowym, a przyczółki rozbudowane. Nowe filary i rozbudowane przyczółki zostaną posadowione na palach wierconych z iniekcją podstawy Istniejące oczepy filarów zostaną rozebrane i dostosowane do rozwiązań projektowych. Nośność obiektu dostosowano do klasy obciążeń A wg PN-85/S-10030. Parametry wiaduktu: - szerokość przęsła (szer. całkowita wiaduktu) - 17,88 m, - długość (w osiach dylatacji ) - 112,15 m, - szerokość jezdni na obiekcie - 11,50 m, - szerokość chodnika ze ścieżką rowerową ma wiadukcie - 5,2 m 2) PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ: Rozebranie jezdni ulicy Wojska Polskiego na dojazdach do wiaduktu z obu stron na długości odpowiadającej dostosowaniu geometrii jezdni do rozwiązań projektowych. Parametry drogi dojazdowej i ciągów pieszo-rowerowych: - szerokość jezdni na dojazdach - 7,5 m - 11,5 m, - powierzchnia drogi na dojazdach do obiektu - ~ 2120,0 m2 - szerokość chodników ze ścieżką rowerową - 4,3 m, - powierzchnia chodników ze ścieżką rowerową - 410 m2 - szerokość ciągu pieszo-rowerowego pod wiaduktami z dojściami - 3,0 m - powierzchnia ciągu pieszo rowerowego pod wiaduktem z dojściami ok.1600,0 m2 3) PRZEBUDOWA SIECI: 1. Sieci energetyczne: Roboty budowlane obejmują swym zakresem przebudowę sieci energetycznej i oświetleniowej, tj.: a) oświetlenia ciągów pieszych w części południowej wiaduktu w ciągu ul. Wojska Polskiego nad drogą krajową nr 5 w Bydgoszczy, b) przestawienia dwóch słupów oświetlenia ul. Wojska Polskiego kolidujących z projektowanymi barierami drogowymi, c) odsunięcie istniejącego kabla kolidującego z barierami drogowymi 2. Sieci teletechniczne: Roboty budowlane obejmują swym zakresem przebudowę odcinka kanalizacji kablowej, który to należy odkopać i przełożyć po trasie obejściowej wraz z kablem światłowodowym 3. Kanalizacja deszczowa Roboty budowlane obejmują swym zakresem przebudowę odcinka kanalizacji deszczowej w chodnikach i w pasie dzielącym ul. Wojska Polskiego i Al. Jana Pawła II. Połączenie z istniejącą siecią kanalizacyjną należy wykonać za pośrednictwem istniejących studni. Zakres prac obejmuje także przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej z rur Dz/Dw 679/600 pod wiaduktem w pasie dzielącym Al. Jana Pawła II. 4) TYMCZASOWA ORGANIZACJA RUCHU Tymczasowa organizacja ruchu jest częścią projektu wykonawczego i obejmuje 3 etapy prowadzenia robót: Etap I: - Wszystkie prace związane z remontem wiaduktu, - Wykonanie korekt geometrii drogi na odcinkach dojazdowych, mieszczących się w strefie wyłączonej z ruchu. Etap II: - Wymiana nawierzchni i jej dowiązanie do istniejącego układu po obu stronach wiaduktu na lewym pasie ruchu. Etap III: - Wymiana nawierzchni i jej dowiązanie do istniejącego układu po obu stronach wiaduktu na prawym pasie ruchu (wraz z wylotem na zjazd do ul. Aleje Jana Pawła II). W ramach zadania Tymczasowa Organizacja Ruchu należy przewidzieć wszystkie koszty związane z jej wprowadzeniem, utrzymaniem na czas trwania robót oraz przywróceniem terenu do stanu pierwotnego po wykonaniu zadania na ul. Wojska Polskiego i ul. Jana Pawła II. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem, w tym tablic informacyjnych zgodnych ze wzorem wynikającym z Zarządzenia nr 10/2014 Dyrektora ZDMiKP w Bydgoszczy z dnia 24.03.2014 w zakresie przekazu informacji o utrudnieniach w ruchu drogowym, stanowiącego załącznik nr 1 do OPZ. W trakcie wykonywania przejazdu przez torowisko podbudowę tłuczniową należy wymienić na nową. Poza regulacja poziomą i pionowa torowiska musi zostać również wykonana regulacja sieci trakcyjnej na długości minimum 50 m i taka sama regulacja należy przyjąć dla toru tj. 50 m. Zabrania się zastosowania na przejazdach tymczasowych odbojnic z kształtownika. Torowisko na długości 15 m należy wymienić na tor z szyn 60R2 przymocowanych do podkładów drewnianych lub betonowych. W związku z tym wysokość szyny wzrośnie z 15 cm na 18 cm przez co będzie można zmodyfikować konstrukcję przejazdów na: 4 cm warstwa ścieralna, 6 cm warstwa wiążąca i 8 cm warstwa podbudowy tłuczniowej. (podbudowa tłuczniowa ma być nowa). Odbudowę stanu istniejącego i wygrodzenia w międzytorzu należy wykonać z nowych materiałów (obrzeża, krawężniki), tor ma powrócić do stanu z przed przebudowy tzn. ma zostać zastosowana nowa szyna 49E1 na podkładach łącznie z warstwą tłucznia. Odbudowane wygrodzenia nie powinny odróżniać się kształtem i kolorem od pozostałych na tym odcinku. (wygrodzenia różnią się między sobą zarówno po jednej jak i po drugiej stronie wiaduktu) Elementy betonowe należy odwieźć na bazę magazynową ZDM i KP ul. Witebska. 5). DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU Dokumentacja obejmuje oznakowanie pionowe i poziome instalowane na przedmiotowym odcinku. Oznakowanie dostosowano do nowej geometrii, zgodnej z rozwiązaniem drogowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211216
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium na tym etapie postępowania nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielenia gwarancji na roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową Mogilno-Orchowo, w ciągu drogi powiatowej nr 2432C Marcinkowo - Łosośniki- gr. woj. (Trzemżal) w km 1+060 w m. Marcinkowo
Dodano: 2015-07-13 - REMONT WIADUKTU DROGOWEGO ZLOKALIZOWANEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1514C KORONOWO - SOKOLE KUŹNICA - MĄKOWARSKO NAD LINIĄ KOLEJOWĄ NR 241 TUCHOLA - PRUSZCZ - BAGIENICA - KORONOWO W MIEJSCOWOŚCI KORONOWO
Dodano: 2015-03-06 - Remont południowego mostu drogowego przez rzekę Panna w ciągu ul. Hallera w Mogilnie
Dodano: 2015-02-09 - Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ul. Armii Krajowej i Fordońskiej w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-07-24 - Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ul. Armii Krajowej i Fordońskiej w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-06-25 - Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ul. Armii Krajowej i Fordońskiej w Bydgoszczy.
Dodano: 2013-08-29 - Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ul. Armii Krajowej i Fordońskiej w Bydgoszczy.
Dodano: 2013-08-06 - Bieżąca konserwacja wiaduktu drogowego wraz z jego odwodnieniem, w ciągu drogi powiatowej nr 1553C Wilcza Góra - Wilcza Góra stacja kolejowa usytuowanego nad linią kolejową PKP (JNI 01028820)
Dodano: 2013-06-26 - Przebudowa wiaduktu drogowego wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej nr 1205C Lipinki - Zdrojewo w m. Dąbie
Dodano: 2013-05-23 - Przebudowa wiaduktu drogowego nad linia kolejową w ciągu drogi powiatowej nr 1815 C Jabłonowo Pomorskie-Górale-Konojady (km 3+824) w miejscowości Gorzechówko
Dodano: 2010-04-21