Przetargi.pl
1/2010

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa 48
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8870505 , fax. 074 8477477
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
    ul. Generała Andersa 48 48
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8870505, fax. 074 8477477
    REGON: 89133781500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Remont i modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Osiedleńców 1/1 oraz Osiedleńców 1/5 wraz z robotami towarzyszącymi obejmującymi m.in. częściowy remont piwnic, uzupełnienie osprzętu elektrycznego w piwnicy, częściowy remont klatki schodowej, remont komina. Zadanie nr 2. Remont i modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Osiedleńców 7/3 oraz Osiedleńców 7/7 wraz z robotami towarzyszącymi obejmującymi m.in. częściowy remont piwnic, częściowy remont klatki schodowej. Zadanie nr 3. Remont i modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Osiedleńców 12/1 oraz Osiedleńców 13/4 wraz z robotami towarzyszącymi obejmującymi m.in. częściowy remont piwnic, częściowy remont klatki schodowej. Zadanie nr 4. Remont i modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja 145/1 oraz 1 Maja 145/8 wraz z robotami towarzyszącymi obejmującymi m.in. częściowy remont piwnic, częściowy remont klatki schodowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy), e) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat min. dwie roboty ogólnobudowlane wewnętrzne o wartości min. 40 tys. zł netto każda. f) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym potwierdzeniem o wpisie do Izby Budowlanej. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1, dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów. 3) Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uzna się wtedy za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każde z zadań. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców, b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt i-9 oraz ust. 2 Ustawy, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści d) pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e) wypełniając formularze ofertowe, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ).Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy wraz z ofertą złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowy dokument składa każdy z nich. d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty ogłoszenia postępowania) robót budowlanych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 9.1 lit. e , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie (zał. nr 5); e) dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie, o którym mowa w ppkt. d), zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru) . (zał. nr 6). 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) może spowodować wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach