Przetargi.pl
adaptacja części pomieszczeń piwnicy budynku przychodni DCM DOLMED S.A. do potrzeb archiwum zakładowego i kartotek medycznych wraz z wyposażeniem meblowym oraz przebudowa części korytarza piwnic i parteru [ozn. ref. ADAPTACJA PIWNICY 2010]

Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 53-674 Wrocław, ul. Legnicka 40
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7711704, 703 , fax. 071 7711708
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A.
    ul. Legnicka 40 40
    53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7711704, 703, fax. 071 7711708
    REGON: 02012677700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    adaptacja części pomieszczeń piwnicy budynku przychodni DCM DOLMED S.A. do potrzeb archiwum zakładowego i kartotek medycznych wraz z wyposażeniem meblowym oraz przebudowa części korytarza piwnic i parteru [ozn. ref. ADAPTACJA PIWNICY 2010]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    adaptacja części pomieszczeń piwnicy budynku przychodni DCM DOLMED S.A. do potrzeb archiwum zakładowego i kartotek medycznych wraz z wyposażeniem meblowym oraz przebudowa części korytarza piwnic i parteru. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - przebudowę części pomieszczeń piwnicznych z przeznaczeniem na archiwum zakładowe i kartoteki medyczne, - dostawę i montaż wyposażenie meblowego w pomieszczeniach archiwum i kartotek, - przebudowę części korytarza piwnic i parteru, budowę klatki schodowej między parterem a poziomem piwniczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 135 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 5 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania czynności stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2). posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym: a). wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (przebudowa budynku / części budynku lub podobne) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, każde o wartości nie mniejszej niż 750 tys. zł brutto, b). dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania odpowiednio robotami budowlanymi, sanitarnymi i elektrycznymi, stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, 3). dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a). dysponują własnymi środkami finansowymi lub dostępem do linii kredytowej w kwocie co najmniej 500 tys. zł. b). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 tys. zł. (2). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (3). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana poprzez badanie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów pod kątem poprawności ich formy oraz analizę ich treści celem ustalenia, czy wykazują one spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. (4). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Warunki, o których mowa w pkt 1 mogą być spełnione przez tych Wykonawców wspólnie. (5). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (6). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw albo złoży oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez przedmiot oferty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. (7). Wykonawcy, który nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1). Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: A/. potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 1 do SIWZ (pkt 1a), 2). wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 4). informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, 5). opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, B/. wykazujące brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp: 1). oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 1 do SIWZ (pkt 1b), 2). aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 3). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4). aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dot. podmiotu zbiorowego), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C/. potwierdzające spełnianie przez przedmiot oferty Wykonawcy wymagań określonych przez Zamawiającego: nie dotyczy, D/. inne: 1). pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, chyba że prawo do reprezentacji Wykonawcy przez wymienioną osobę wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 2). informacja wskazująca część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, chyba że zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców. (2). W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1.B. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez tych Wykonawców wspólnie. (3). W przypadku, kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w postępowaniu, zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.B. (4). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1.4a, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 3 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), zobowiązany jest przedłożyć informację, o której mowa w pkt 1.A.4, dotyczącej tych podmiotów. (5). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. (6). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.B.2-6 składa dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. nr 226 poz. 1817). (7). Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. (8). Złożenie dokumentów w języku obcym dopuszczalne jest wyłącznie wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolmed.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach