Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Modłowa 8c
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6446935 , fax. 075 6446935
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Modłowa 8c 8c
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 6446935, fax. 075 6446935
REGON: 23082704600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpboleslawiec.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego szt.-1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. oraz spełnią warunki szczegółowe 5. warunek opisany w pkt. 6.3. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę niemniejszą niż 100 000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 6. Materiały informacyjne (w języku polskim), tematycznie związane ze składaną ofertą, które muszą w swojej treści (zawartości) zawierać opis oferowanego przedmiotu zamówienia oraz potwierdzać wszystkie wymogi zamawiającego stawiane przedmiotowi zamówienia, według opisów, charakterystyki, rozmiarów i parametrów podanych `załączniku nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpboleslawiec.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu osobowego dla Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa dwóch samochodów dostawczych na potrzeby Politechniki Wrocławskiej- zadania.ZP/BZP/009/2016
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną - TP/TO/2/2016
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego typu kombivan dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-19 - ZAKUP SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO TYPU FURGON
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Jaworze w ramach zadania pn.: Zakup pojazdu wielofunkcyjnego czyszcząco-sprzątającego
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu wielozadaniowego: myjka do mycia pojemników oraz posypywarko-solarka i pług odśnieżny z lemieszem.
Dodano: 2015-03-10 - ZAKUP DWÓCH SAMOCHODÓW TYPU MIKROBUS ORAZ SAMOCHODU CIĘŻAROWO - OSOBOWEGO WYSOKIEJ MOBILNOŚCI II postępowanie nr sprawy 7/PN/2015
Dodano: 2015-03-09