Przetargi.pl
10A/LEKI/09 Dostawy leków.

Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-425 Łódź, ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 63653 96 , fax. 042 6365396
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16 1/3/16
    91-425 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 63653 96, fax. 042 6365396
    REGON: 00028879700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    10A/LEKI/09 Dostawy leków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy leków. Przedmiot zamówienia w podziale na 5 pakietów: PAKIET 1. Leki różne A1; PAKIET 2. Preparaty galenowe; PAKIET 3. Chemioterapia i farmakoterapia niestandardowa; PAKIET 4. Receptura; PAKIET 5. Narkotyki;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp: Na potwierdzenie Zamawiający żąda wypełnionego i podpisanego przez Wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp - załącznik 3.1 SIWZ; oraz na dowód, że Wykonawcy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie Zamawiający żąda: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; w szczególności: a) aktualnego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub dokumentu równoważnego albo b) oświadczenia, że ustawa Prawo farmaceutyczne nie nakłada na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia przewidzianych dla tych dokumentów. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Pzp. Na potwierdzenie Zamawiający żąda: 1) wypełnionego i podpisanego oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na warunkach art.24 Pzp - załącznik 3.2; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy produktów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) Opisów (dotyczy tylko pozycji równoważnych bądź biorównoważnych, w celu wykazania równoważności); Wymóg będzie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi: a) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 Pf oraz , że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę kopię wpisu do powyższego Rejestru. b) opisy, z których będzie wynikać odpowiednio, że - produkty równoważne posiadają taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego potwierdzoną stosownymi dokumentami. Pojęcie równoważnego produktu leczniczego dotyczy również różnych postaci farmaceutycznych o niezmodyfikowanym uwalnianiu, przeznaczonych do podawania doustnego zawierających tę samą substancję czynną, w szczególności tabletek i kapsułek. - produkty biorównoważne posiadają takie same lub bardzo zbliżone spektrum działania. Równoważność lub biorównoważność produktów leczniczych należy udokumentować: badaniami klinicznymi, kartą charakterystyki produktu leczniczego bądź dokumentami równoważnymi. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia. 4. Zamawiający wykluczy wykonawców z ubiegania się o zamówienie publiczne, którzy: 4.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp; uszczegółowionych powyżej w pkt. 1.1-1.4, 4.2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1 SIWZ; 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia -formularz cenowy wg załącznika nr 2 SIWZ; Należy dołączyć dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 SIWZ w formie elektronicznej (na dyskietce lub płycie CD). 3. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: a) reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo b) reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp). 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w rozdziale VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określone: 5.1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp - załącznik 3.1 SIWZ; 5.2. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub dokumentu równoważnego albo oświadczenie, że ustawa Prawo farmaceutyczne nie nakłada na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 5.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 5.3, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia przewidzianych dla tych dokumentów. 5.4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Pzp - załącznik 3.2; 5.5. oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 Pf oraz , że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę kopię wpisu do powyższego Rejestru. 5.6. opisy wraz z udokumentowaniem równoważności bądź biorównoważności, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kardio-sterling.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach