Przetargi.pl
ZSCh.D.3431-05/08 Ocieplenie fundamentowych ścian zewnętrznych, odprowadzenie wód opadowych i wykonanie drenażu opaskowego budynku Zespołu Szkół w Chróścinie

Zespół Szkół w Chróścinie ogłasza przetarg

  • Adres: 45-290 Chróścina, ul. Niemodlińska 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4640143 , fax. 0-77 4640143
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Chróścinie
    ul. Niemodlińska 39 39
    45-290 Chróścina, woj. opolskie
    tel. 0-77 4640143, fax. 0-77 4640143
    REGON: 00009535400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zschroscina.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZSCh.D.3431-05/08 Ocieplenie fundamentowych ścian zewnętrznych, odprowadzenie wód opadowych i wykonanie drenażu opaskowego budynku Zespołu Szkół w Chróścinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie i odbioru robót związanych z ociepleniem fundamentowych ścian zewnętrznych, odprowadzeniem wód opadowych oraz drenażem opaskowym budynku Zespołu Szkół w Chróścinie przy ul. Niemodlińskiej 39. W zakres tych robót wchodzą: 1. Roboty rozbiórkowe - demontaż istniejącego cokołu z cegły; - rozbiórka studzienek chłonnych przy narożach budynku; - rozbiórka częściowa szamb; - demontaż chodnika z betonu. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z wyprawą cienkowarstwową, 3. Wykonanie przeciwwilgociowej izolacji pionowej na ścianach piwnic i murów fundamentowych, 4. Wykonanie kanalizacji deszczowej obejmujące odprowadzenie wody opadowej z rur spustowych części A i B budynku do rowu melioracyjnego. 5. Wykonanie drenażu opaskowego w celu odprowadzenia wód gruntowych z poziomu fundamentu budynku. Zebrane wody odprowadzić należy do przewidzianych studni chłonnych i rowu melioracyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmujące specjalizacje: konstrukcyjno-budowlaną; instalacyjną w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych, kanalizacyjnych; należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwu zadań o charakterze i złożoności odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na wykonaniu robót, w których występują wszystkie roboty branżowe w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. PLN zł - każde z nich. Spełnienie ww. warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do oferty wykazu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, i przedłożonych dokumentów (referencji) potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością . 4. Zatrudniają na podstawie umowy o pracę w grupie pracowników produkcyjnych co najmniej 15 osób lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia do kierowania robotami legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Udzielą pełnej gwarancji (materiały i robocizna) na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 3 lata. 7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z wymogiem opisanym w rozdziale III ust.2. 5. Szczegółowy harmonogram prac rzeczowo - finansowy. 6. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego z ostatnich 3 lat. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna polisa ubezpieczeniową, a przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań - co najmniej dwóch, o charakterze i złożoności odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, sporządzony wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (posiadane uprawnienia budowlane, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w punktach III ust. 2 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o udostępnioną przez Zamawiającego dokumentację. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 250 tys. PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zschroscina.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach