Przetargi.pl
ZP/72/2014 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/72/2014 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku licząc od dnia zawarcia umowy do dnia 05.05.2015r., w następującym asortymencie: L.p. Asortyment Symbol tuszu / tonera j.m. Ilość 1. Bęben OKI B 440 dn 43979002 szt. 8 2. Toner OKI B 431 dn 44574802 szt. 10 3. Bęben OKI B 431 dn 44574302 szt. 8 4. Toner Brother TN 2220 szt. 9 5. Toner Samsung SCX - D 6345 A/ELS szt. 9 6. Toner Kyocera Mita DC 1560 szt. 9 7. Taśma barwiąca czarna do maszyny do pisania Brother Lambda L-AX 10 N szt. 5 8. Toner HP Laser Jet C9700A szt. 4 C9701A szt. 2 C9702A szt. 2 C9703A szt. 2 Uwaga: 1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 2. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w przedmiocie zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia - między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości umowy. Uprawnienie to nie stanowi zmiany przedmiotu umowy i nie wymaga dokonania zmiany umowy. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1. Zamawiający dopuszcza do przetargu tylko nowe, oryginalne, produkowane przez producenta danego sprzętu materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów, z zastrzeżeniem pkt. 6. 2. Dostarczone tusze, tonery i inne materiały eksploatacyjne będą w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu oraz opisem zawartości w języku polskim. 3. Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą być materiałami startowymi. 4. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do materiałów produkowanych przez producentów drukarek, kserokopiarek i faksów. a) ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie potwierdzające równoważność oferowanych materiałów z oryginalnymi. b) w przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych Zamawiający wymaga, aby były to materiały fabrycznie nowe tj. materiały eksploatacyjne wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nieużywane, nieregenerowane, niefabrykowane, bez śladów uszkodzenia, w fabrycznie nowych opakowaniach producenta nienoszących śladów otwierania, zabezpieczających przed działaniem czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie produktu, takich jak np. światło, kurz, wilgoć itp. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów, do produkcji których użyto elementów pochodzących z procesu recyklingu, z demontażu, uzupełnianych lub przerabianych. c) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta czy nie. W tym celu, Wykonawca dołączy oświadczenie zawierające zobowiązanie do zwrotu Zamawiającemu kosztów naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu, jeżeli uszkodzenie urządzenia nastąpiło w wyniku stosowania i używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia na urządzenie fabrycznie nowe o takich samych lub wyższych parametrach i cechach jeżeli okaże się, że naprawa urządzenia zgodnie z opinią autoryzowanego serwisu producenta sprzętu będzie niemożliwa. d) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne musza być objęte gwarancją wynoszącą 7 miesięcy, liczoną od daty odbioru. e) jeżeli w trakcie trwania gwarancji Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera lub też jest niekompatybilny z urządzeniem, do którego był zamówiony, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiał, którego żądanie dotyczy na materiał wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach