Dowództwo 1 Brygady Logistycznej ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261411640 , fax. 261411234
- Data zamieszczenia: 2016-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
ul. Powstańców Warszawy 2 2
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261411640, fax. 261411234
REGON: 09317109000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Tonery do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tusze do drukarek atramentowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Tonery do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tusze do drukarek atramentowych. Razem 1158 sztuk w 81 pozycjach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: część 1 - 6 000 zł. część 2 - 1 200 zł. część 3 - 3 000 zł. 1. Powinno ono być wniesione przed terminem składania ofert oddzielnie na każdą część zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego nr 08 1010 1078 0059 3313 9120 0000. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt. 45 ust. 6. 3 Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału /gwarancja bankowa tylko pisemnie/ lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do kasy w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać oświadczenie gwaranta /poręczyciela/, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne, a poza tym powinno zawierać w swojej treści: a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji /ubezpieczyciela/banku/, b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje - z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data oraz godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należnego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 i 148 ust.4. Kserokopie potwierdzające wniesienie wadium dołączyć do dokumentów wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-06-13 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-05-18 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, DRUKUJĄCYCH I CZYSZCZĄCYCH DO URZĄDZEŃ ORAZ POJEMNIKÓW I GŁOWIC - sprawa nr 8/2016
Dodano: 2016-03-16 - Tonery, tusze, bębny do drukarek, płyty, klawiatury, myszy, listwy przepięciowe, papier do drukarek, baterie, farby i matryce do drukarek, teczki archiwizacyjne.
Dodano: 2015-12-11