Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
- Data zamieszczenia: 2016-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 13-15 13-15
85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
REGON: 00000132400037 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek, które dostarczane będą według cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w Części XII pkt. 1.2 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) w jednej z n/w form: b) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. w Warszawie O/Bydgoszcz nr 36 1240 6478 1111 0000 4947 8789, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: przetarg na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający wymaga, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części XI pkt. 9) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części XI pkt. 9) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w Części XII pkt. 1.2 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym mowa w Części XII pkt. 1.2 SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu dołączony został do oferty, a jeżeli nie będzie to możliwe to oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w Części XII pkt. 1.2 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Collegium Medicum III p, czynnej w godzinach: Poniedziałek 10:45 - 14:45 Wtorek 7:15 - 11:15 Środa 10:45 - 14:45 Czwartek 7:15 - 11:15 Piątek 10:45 - 14:45 z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji poszczególnych dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl (zakładka zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-06-13 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-25 - Tonery do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tusze do drukarek atramentowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-05-18 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, DRUKUJĄCYCH I CZYSZCZĄCYCH DO URZĄDZEŃ ORAZ POJEMNIKÓW I GŁOWIC - sprawa nr 8/2016
Dodano: 2016-03-16 - Tonery, tusze, bębny do drukarek, płyty, klawiatury, myszy, listwy przepięciowe, papier do drukarek, baterie, farby i matryce do drukarek, teczki archiwizacyjne.
Dodano: 2015-12-11