Przetargi.pl
ZP/341/65/10 pełnienie funkcji inspektora nadzoru - modernizacja nawierzchni jezdni i chodników

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/65/10 pełnienie funkcji inspektora nadzoru - modernizacja nawierzchni jezdni i chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla: 1) Zadanie I. - modernizacji nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego ul. Jagiellońska, dla której zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. - modernizacji chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. Jagiellońska, dla której zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. 2) Na zadanie II. - modernizacji nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego ul. Sienkiewicza - górne, dla której zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. - modernizacji chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. Sienkiewicza -górne, dla której zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. 3) Na zadanie III. - remontów bieżących chodników wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. - remonty bieżące nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. zgodnie z ustawą Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Ponadto zamawiający wymaga: Wykonawca musi zapewniać pełną dyspozycyjność. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do codziennej bytności na budowie w czasie prowadzenia robót. Dodatkowo inspektor nadzoru zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie 1,5 godz. od telefonicznego powiadomienia. Opis zakresu robót objętych nadzorem znajduje się na stronie internetowej zamawiającego pod linkiem Zamówienia publiczne - postępowania poniżej wartości określonych art. 11.8 1/ Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na modernizacje chodników ul. Jagiellońska w Zakopanem 2/Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na modernizacje chodników ul. Jagiellońska w Zakopanem 3/Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na modernizację chodników ul. Sienkiewicza -górna w Zakopanem 4/Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie modernizacji nawierzchni jezdni ul. Sienkiewicza w Zakopanem 5/Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni 6/Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych polegających na remontach bieżących chodników wraz z elementami pasa drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach