Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
- Data zamieszczenia: 2020-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
REGON: 28862700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/31/2020 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru, tonerów oraz tuszy w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów oraz tuszy w 2 pakietach dla ok. 200 jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego rozmieszczonych na terenie Trójmiasta. Pakiet nr 1 – materiały biurowe, papier; Pakiet nr 2 – tonery, tusze; 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj, ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia oraz urządzenia jakimi dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzeń zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz rzeczowo – cenowy). 3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć sukcesywne (częściowe) dostarczanie przedmiotu umowy do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:30 na koszt Wykonawcy, w miejsca wskazane przez Zamawiającego w zgłoszeniu przesłanym faksem bądź e -mail. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-11-07 - na dostawę artykułów szkolnych i biurowych do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie oraz do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-07-14 - dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - postępowanie nr 84/TP/2022
Dodano: 2022-09-28 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE: Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Dodano: 2020-11-20 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-11-17 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa artykułów biurowych dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-08-05