Przetargi.pl
ZP-27/2009 Opracowanie projektu - Przebudowa ul. Mickiewicza w Myślenicach. Odcinek ulicy długości 270m - od ul. Jagiellońskiej do ul. J. Piłsudskiego.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2721733 , fax. 012 2721733
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słowackiego 82 82
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 2721733, fax. 012 2721733
    REGON: 35157174200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Powiatu Myślenickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-27/2009 Opracowanie projektu - Przebudowa ul. Mickiewicza w Myślenicach. Odcinek ulicy długości 270m - od ul. Jagiellońskiej do ul. J. Piłsudskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie dokumentacji projektowej - Przebudowa ul. Mickiewicza w Myślenicach. Odcinek ulicy długości 270m - od ul. Jagiellońskiej do ul. J. Piłsudskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz uprawnienia do projektowania w zakresie robót drogowych, 2/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku Nr 2 wskazane zostały osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, 3/ Wykaz wykonanych minimum dwóch projektów drogowych zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat każdy odpowiadający wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 4/ Referencje potwierdzające, że zrealizowane zamówienia, wymienione w załączonym do Oferty wykazie zostały wykonane z należytą starannością i w wymaganym terminie, 5/ Dokumenty uprawnień dla projektanta branży drogowej posiadających uprawnienia w zakresie projektowania dróg oraz przynależności do izby inżynierskiej budownictwa. 3. Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które Wykonawca winien dostarczyć: 1/ Zobowiązanie do zapłaty na rzecz Zamawiającego, kary w przypadku nie podpisania umowy w wysokości 10% ceny oferty, 2/ Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /umowę spółki cywilnej lub umowę konsorcjum/ ze wskazaniem lidera konsorcjum. Umowa powinna także zawierać postanowienie o odpowiedzialności solidarnej uczestników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach