Przetargi.pl
ZP-2380-640-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 4

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-640-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje 8 zadań: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Zawiercie z siedzibą w Zawierciu 42-200 przy ul. Kasprowicza 9; Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Cieszyn z siedzibą w Cieszynie 43-300 przy ul. Wojska Polskiego 2; Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Bytomskiej 6; Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie z siedzibą w Piekarach Śląskich 41-900 przy ul. Kawaleryjskiej 62; Zadanie nr 5 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Racibórz z siedzibą w Raciborzu 47-400 przy Plac Wolności 8; Zadanie nr 6 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Żywiec z siedzibą w Żywcu 34-300 przy Al. Piłsudskiego 52; Zadanie nr 7 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Bytom z siedzibą w Bytomiu 41-902 przy ul. Powstańców Warszawskich 74; Zadanie nr 8 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich 41-100 przy ul. Jana Pawła II 16. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek. a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem. b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Zawiercie: 32 szt pojazdów osobowych w tym 11 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 6 szt. pojazdów typu furgon w tym 3 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Cieszyn: 32 szt pojazdów osobowych w tym 20 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 3 szt. pojazdów typu furgon w tym 2 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry: 30 szt pojazdów osobowych w tym 19 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 6 szt. pojazdów typu furgon w tym 2 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie: 18 szt pojazdów osobowych w tym 4 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 3 szt. pojazdów typu furgon w tym 2 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 5 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Racibórz: 30 szt pojazdów osobowych w tym 27 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 9 szt. pojazdów typu furgon w tym 6 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 6 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Żywiec: 29 szt pojazdów osobowych w tym 18 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 12 szt. pojazdów typu furgon w tym 7 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 7 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Bytom: 41 szt pojazdów osobowych w tym 17 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 11 szt. pojazdów typu furgon w tym 8 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 8 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie: 21 szt pojazdów osobowych w tym 0 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 6 szt. pojazdów typu furgon w tym 0 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ. c. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. d. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt 3. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 10 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj. Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Zawiercie z siedzibą w Zawierciu 42-200 przy ul. Kasprowicza 9; Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Cieszyn z siedzibą w Cieszynie 43-300 przy ul. Wojska Polskiego 2; Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Bytomskiej 6; Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie z siedzibą w Piekarach Śląskich 41-900 przy ul. Kawaleryjskiej 62; Zadanie nr 5 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Racibórz z siedzibą w Raciborzu 47-400 przy Plac Wolności 8; Zadanie nr 6 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Żywiec z siedzibą w Żywcu 34-300 przy Al. Piłsudskiego 52; Zadanie nr 7 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Bytom z siedzibą w Bytomiu 41-902 przy ul. Powstańców Warszawskich 74; Zadanie nr 8 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich 41-100 przy ul. Jana Pawła II 16. a. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania. b. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej. c. Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KPP Zawiercie, KPP Cieszyn, KPP Tarnowskie Góry, KMP Piekary Śląskie, KPP Racibórz, KPP Żywiec, KMP Bytom, KMP Siemianowice Śląskie) będzie przekraczała 10 km liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadania osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: dla zadania 1 - załącznik nr 3 do SIWZ; dla zadania 2 - załącznik nr 4 do SIWZ; dla zadania 3 - załącznik nr 5 do SIWZ; dla zadania 4 - załącznik nr 6 do SIWZ; dla zadania 5 - załącznik nr 7 do SIWZ; dla zadania 6 - załącznik nr 8 do SIWZ; dla zadania 7 - załącznik nr 9 do SIWZ; dla zadania 8 - załącznik nr 10 do SIWZ; Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania. 8. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert lub w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. 9. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 10. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501165006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość punktu usługowego nie przekraczająca 10 km liczona po trasie od siedziby jednostki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach