Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego w podziale na 5 n/w zadań: Zadanie 1 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Cieszyn Zadanie 2 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Jastrzębie Zdrój Zadanie 3 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Zawiercie Zadanie 4 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Gliwice Zadanie 5 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Tychy 2.Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. 3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501165006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2380-640-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 4
Dodano: 2014-11-28 - Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 2
Dodano: 2014-09-22 - Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
Dodano: 2014-08-22 - ZP-2380-160,181,182-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
Dodano: 2014-04-28 - ZP-2380-66-160-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
Dodano: 2014-03-20 - Usługa bieżnikowania na zimno (ze wzmocnieniem bocznym) ogumienia do taboru autobusowego Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
Dodano: 2013-10-17 - Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego KMP Mysłowice
Dodano: 2013-09-09 - Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
Dodano: 2013-06-20 - Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
Dodano: 2013-03-22 - Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
Dodano: 2012-10-17