Przetargi.pl
Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-415-467-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego 2. kod CPV: 50 11 65 00-6 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje cztery zadania: 4. Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1. Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b. Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12. Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem. b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów: 39 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski 29 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice 72 szt pojazdów osobowych i 15 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górniczą 28 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ c. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. d. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt 6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj. Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1. Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b. Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12. Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11. a. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania. b. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej. c. Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania. 11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501165006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach