Przetargi.pl
ZP-2380-34-17/2020 „Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego obejmującego przegląd, kalibrację, naprawę oraz legalizację urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2020-2021

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-34-17/2020 „Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego obejmującego przegląd, kalibrację, naprawę oraz legalizację urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego obejmującego przegląd, kalibrację, naprawę oraz legalizację urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2020-2021 2. Kod CPV: 38 30 00 00-8 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części (zadań) 3.1 Zadanie nr 1 - Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, kalibracji, legalizacji laserowego miernika prędkości Ultralyte 20-20 100 LR (42 szt) oraz Ultralyte 20-20 200LR (1 szt) na lata 2020-2021 3.2. Zadanie nr 2 – Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego naprawy, legalizacji, laserowych mierników prędkości do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym typu: Laserowy miernik prędkości Laser LTI 20/20 TruSpeed 100/ DC/LR (3 szt) oraz Laserowy miernik prędkości LTI 20/20 TruCAM (60), TruCAM II (9 szt.) na lata 2020-2021 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym, b. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy, c. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzach cenowych - Opisie Przedmiotu Zamówienia d. załączniku nr 4 do SIWZ–danych kontaktowych do poszczególnych użytkowników bezpośrednich e. załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie wykonawcy, f. załączniku nr 6 do SIWZ - wykazie usług, g. załączniku nr 7 do SIWZ - zobowiązaniu innego podmiotu h. załączniku nr 8 do SIWZ - oświadczeniu dotyczącym grupy kapitałowej. 5. Zamawiający wymaga aby w ramach każdego zadania przedmiotem zamówienia dla każdego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym były zagwarantowane podstawowe usługi serwisowe w zakresie przeglądów serwisowych tj. (czyszczenia, konserwacji), kalibracji, legalizacji, naprawy. 6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła dla każdego urządzenia: a. na przegląd techniczny i wykonaną naprawę, co najmniej 12 miesięcy, b. na części zamienne, co najmniej 12 miesięcy. 6.1. Gwarancja liczona będzie od daty ujętej w protokole serwisowym. 6.2. Gwarancję Wykonawca poda w miesiącach. 6.3. Okresy gwarancji na części zamienne dla każdego zadania odrębnie stanowią kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zostały uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 6.4. W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na przegląd techniczny i/lub wykonaną naprawę i/lub części zamienne będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ. 6.5. W przypadku braku wskazania okresu/sów gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował gwarancję minimalną tj. 12 miesięcy na przegląd techniczny i wykonaną naprawę/ 12 miesięcy na części zamienne na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym. 6.6. Zakres gwarancji i terminy dotyczące reklamacji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy. 6.7. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług urządzeń wskazanych w formularzu cenowym dla każdego zadania w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny/użyczenia lub zakupu nowych lub wycofania z eksploatacji posiadanych urządzeń przy czym zmiana ta nie będzie dotyczyć zmiany warunków umowy 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utrzymał w okresie trwania umowy stałe ceny na usługę i materiały eksploatacyjne określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zmiana cen usługi legalizacji może nastąpić tylko w przypadku ukazania się nowego Rozporządzenia Ministra Finansów dotyczącego opłat legalizacyjnych urządzeń lub zmiany Stawki podatku VAT, przy czym zmiana ta nie będzie powodować konieczności wprowadzenia aneksu do umowy. 9. Zasady dotyczące realizacji zamówienia w tym odbierania urządzeń w celu wykonania usługi i ich zwrotu szczegółowo określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwrotu do bezpośrednich użytkowników odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach usług zapewnił wniesienie/wyniesienie urządzeń do/z pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego – bezpośredniego użytkownika. 12. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 14. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA: Maksymalna wartość umowy dla danego zadania będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany cen usług nie objętych załącznikiem nr 3 do SIWZ Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aktualny cennik wykonywanych usług. Cena oferty brutto obliczona z dyspozycją Rozdziału X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego dla każdego zadania odrębnie posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli dla danego zadania cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzył przeznaczyć na realizację tego zadania, to Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy- Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 4. Oświadczenie Wykonawcy o udzielanej gwarancji na przegląd techniczny i wykonaną naprawę, na części zamienne, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania okresów gwarancji udziela gwarancji minimalnej tj 12 miesięcy na przegląd techniczny i wykonaną naprawę, 12 miesięcy na części zamienne, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie gwarancji Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że utrzyma w okresie trwania umowy stałe ceny na usługę i materiały eksploatacyjne określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwrotu do bezpośrednich użytkowników odbywać się będzie na jego koszt, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach usług zapewni wniesienie/wyniesienie urządzeń do/z pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego – bezpośredniego użytkownika, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że ponosi ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia do czasu odbioru przez Zamawiającego, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres (o ile są znane), złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 21. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów załączy zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 22. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania……………….., oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku……………………..’, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach