Przetargi.pl
Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego obejmującego przegląd, kalibrację, naprawę oraz legalizację przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz urządzenia do wizualizacji miejsc zdarzeń będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, KWP w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2018-2019

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego obejmującego przegląd, kalibrację, naprawę oraz legalizację przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz urządzenia do wizualizacji miejsc zdarzeń będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, KWP w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-457-107/2017/2018 „Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego obejmującego przegląd, kalibrację, naprawę oraz legalizację przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz urządzenia do wizualizacji miejsc zdarzeń będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, KWP w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2018-2019” 2. Kod CPV: 38 30 00 00-8 przyrządy do pomiaru 3. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań i obejmuje: Zadanie 1 - usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy i legalizacji videorejestratora typu Polcam 2006 (20 szt.), Zadanie 2 - usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy i legalizacji videorejestratora typu VIDEORAPID 1 (1 szt.), VIDEORAPID 2 (2 szt.), VIDEORAPID z ISKRĄ (7 szt.), Zadanie 3 - usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, i legalizacji miernika prędkości typu ISKRA 1 (21 szt.), Zadanie 4 - usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy i legalizacji urządzeń typu: laserowy miernik prędkości LTI 20-20 100 LR Ultralyte (42 szt.), LTI 20-20 200 LR Ultralyte (2 szt.), Zadanie 5 - usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy i legalizacji miernika prędkości typu RAPID 2 Ka (37 szt), Zadanie nr 6 - usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do wizualizacji miejsc zdarzeń Quick Map 3 D z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel z lunetą powiększającą Hakko ( 1szt) oraz Quick Map 3D z Impuls 200LR z enkoderem kątowym Map Star TruAngel Hakko Craash Crime 9 (1 szt.). 4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w: 4.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy; 4.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 1; 4.3 załączniku nr 4 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 2; 4.4 załączniku nr 5 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 3; 4.5 załączniku nr 6 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 4; 4.6 załączniku nr 7 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 5; 4.7 załączniku nr 8 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 6; 4.8 załączniku nr 9 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej; 4.9 załączniku nr 10 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu; 4.10 załączniku nr 11 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy; 4.11 załączniku nr 12 do SIWZ – wykaz usług 5 W ramach każdego zadania przedmiotem zamówienia są podstawowe usługi serwisowe w zakresie przeglądów technicznych (czyszczenia, kalibracji), konserwacji, legalizacji, naprawy oraz montażu/demontażu. 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny lub zakupu nowych, lub wycofania z eksploatacji posiadanych urządzeń, przy czym zmiana ta nie będzie wpływać na wartość zawartej umowy. 7 Zamawiający wymaga od Wykonawcy w okresie trwania umowy do zachowania stałych cen na usługę i materiały eksploatacyjne dla poszczególnych zadań, które Wykonawca wskaże w wypełnionych odpowiednio do złożonej oferty załącznikach (nr 3 - nr 8) do SIWZ 8 Zamawiający wymaga przesyłania do bezpośredniego użytkownika (tj. poszczególnych Komend Miejskich, Powiatowych, KWP Katowice w tym KAP Gliwice) protokołów serwisowych dla każdego urządzenia naprawianego lub w którym wymieniono części. 9 Zamawiający wymaga przesyłania do bezpośredniego użytkownika świadectw legalizacji dla każdego urządzenia. 10 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła: 10.1 na przegląd techniczny i wykonaną naprawę - co najmniej 6 miesięcy. 10.2 na części zamienne – co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja liczona będzie od daty ujętej w protokole serwisowym. Uwaga: a) Gwarancja na części zamienne stanowi drugie kryterium wyboru ofert opisane w pkt XI. b) Wykonawcy mogą wydłużyć termin gwarancji na części dla danego zadania maksymalnie do 24 miesięcy przy czym gwarancja podstawowa wymagana przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. c) Wykonawca zwiększa okres gwarancji dla danego zadania w odstępach 3 miesięcznych (np. wymagana gwarancja 12 miesięcy + zwiększenie o 3 miesiące daje 15 miesięczną gwarancję). d) Błędne zaoferowanie gwarancji (np. zwiększenie o 1,5 miesiąca) będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niezgodność oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP e) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji większej niż wartość maksymalna wskazana przez Zamawiającego do obliczania ilości punktów Zamawiający przyjmie wartość maksymalną dopuszczoną, a do umowy zostanie wpisana wartość zaoferowana przez Wykonawcę. f) W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia, że udziela gwarancji minimalnej tj. 6 miesięcy na przegląd techniczny i wykonaną naprawę i 12 miesięcy na części zamienne. 11 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w terminie podanym w pkt II SIWZ 12 Zamawiający wymaga, aby transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwroty do bezpośrednich użytkowników odbywały się na koszt Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 800 do 1500 z wyłączeniem zadania nr 1 i 2. 13 Zamawiający wymaga, aby usługi były wykonywane w terminie 14 dni kalendarzowych dla wszystkich zadań licząc od daty otrzymania zlecenia, a dla zadania nr 1 i 2 licząc od dnia dostarczenia pojazdu wraz ze sprzętem, a w przypadku konieczności dokonania napraw od daty uzyskania akceptacji zlecenia Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach. 14 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 15 Dotyczy zadania nr 1 i 2 - W przypadku zaistnienia ustawowych przesłanek do przeprowadzenia aukcji elektronicznej Zamawiający wymaga: a) Oświadczenia Wykonawcy wskazujące osobę, którą będzie składała oferty w aukcji elektronicznej. b) Podania adresu poczty e-mail pod który należy przesłać zaproszenie do aukcji elektronicznej. c) Po przeprowadzonej aukcji złożenia formularza ofertowego i formularza cenowego. 16 Uwaga: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym – załącznik i/lub nr 3 i/lub nr 4 i/lub nr 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 do SIWZ oraz w przypadku braku wyszczególnionych pozycji w formularzu cenowym stosowany będzie cennik firmy na dzień wykonania usługi. Cena wyliczona na podstawie dyspozycji punktu X SIWZ posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla : • zadania nr 1 – w wysokości 3 800,00 zł • zadania nr 2 – w wysokości 6 500,00 zł • zadania nr 3 – w wysokości 1 000,00 zł • zadania nr 4 – w wysokości 2 200,00 zł • zadania nr 5 – w wysokości 1 600,00 zł • zadania nr 6 – w wysokości 1 000,00 zł zgodnie z rozdziałem VI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz; 2. Formularz cenowy na oferowane zadanie załącznik i/lub nr 3, i/lub nr 4, i/lub nr 5, i/lub nr 6, i/lub nr 7, i/lub nr 8 do SIWZ – brak załączenia formularza cenowego do oferty oraz załączenie do oferty formularza cenowego niepodpisanego przez Wykonawcę a także brak wypełnienia wszystkich pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie podanym w pkt II SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w cenę usługi podaną w ofercie wliczone zostały wszystkie koszty związane z jej realizacją, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie, Wykonawcy o obowiązywaniu w okresie trwania umowy stałych cen na usługę i materiały eksploatacyjne dla poszczególnych zadań, które Wykonawca wskaże w wypełnionych odpowiednio do złożonej oferty załącznikach (nr 3 - nr 8) do SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie, Wykonawcy, że będzie przesyłał do bezpośredniego użytkownika protokoły serwisowe dla każdego urządzenia naprawianego lub w którym wymieniono części złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie, Wykonawcy, że będzie przesyłał do bezpośredniego użytkownika świadectwa legalizacji dla każdego urządzenia złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, Wykonawcy o udzielonej gwarancji z podziałem na przegląd techniczny i wykonaną naprawę oraz na części zamienne; złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. Uwaga: a) Gwarancja na części zamienne stanowi drugie kryterium wyboru ofert opisane w pkt XI. b) Wykonawcy mogą wydłużyć termin gwarancji dla danego zadania maksymalnie do 24 miesięcy przy czym gwarancja podstawowa wymagana przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. c) Wykonawca zwiększa okres gwarancji dla danego zadania w odstępach 3 miesięcznych (np. wymagana gwarancja 12 miesięcy + zwiększenie o 3 miesiące daje 15 miesięczną gwarancję). d) Błędne zaoferowanie gwarancji (np. zwiększenie o 1,5 miesiąca) będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niezgodność oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP e) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji większej niż wartość maksymalna wskazana przez Zamawiającego do obliczania ilości punktów Zamawiający przyjmie wartość maksymalną dopuszczoną, a do umowy zostanie wpisana wartość zaoferowana przez Wykonawcę. f) W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia, że udziela gwarancji minimalnej tj. 6 miesięcy na przegląd techniczny i wykonaną naprawę i 12 miesięcy na części zamienne. 9. Oświadczenie, Wykonawcy że transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwroty do bezpośrednich użytkowników odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 800 do 1500 z wyłączeniem zadania nr 1 i 2, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, Wykonawcy, że usługi będą wykonywane w terminie 14 dni kalendarzowych dla wszystkich zadań licząc od daty otrzymania zlecenia, a dla zadania nr 1 i 2 licząc od dnia dostarczenia pojazdu wraz ze sprzętem a w przypadku konieczności dokonania napraw od daty uzyskania akceptacji zlecenia Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Dotyczy zadania nr 1 i nr 2 w przypadku zaistnienia ustawowych przesłanek do przeprowadzenia aukcji elektronicznej: a) Oświadczenie Wykonawcy, wskazujące osobę którą będzie składała oferty w aukcji elektronicznej. b) Podam adres e-mail pod który należy przesłać zaproszenie do aukcji elektronicznej. c) Oświadczenie Wykonawcy, że po przeprowadzonej aukcji złoży w wyznaczonym terminie formularz ofertowy i formularz cenowy. złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy PZP. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie/nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..” 13. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 11 do Siwz oraz aktualne na dzień składania ofert. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 14. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 19. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów – jeśli dotyczy (załącznik nr 10 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach