Przetargi.pl
ZP-2380-523-128/2017 Zakup i dostawę urządzenia kontrolno-pomiarowego służącego do rejestracji zachowań użytkowników dróg - zwanego Videorejestratorem (VR) dla KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego (3 kpl)

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-523-128/2017 Zakup i dostawę urządzenia kontrolno-pomiarowego służącego do rejestracji zachowań użytkowników dróg - zwanego Videorejestratorem (VR) dla KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego (3 kpl)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 kpl urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do rejestracji zachowań użytkowników dróg - zwanego Videorejestratorem (VR) dla KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego odpowiadających wymaganiom podanym w opisie przedmiotu zamówienia. Podane parametry w SIWZ i załącznikach są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzeń o wyższych parametrach technicznych 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 38 30 00 00-8 przyrządy pomiarowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzorze umowy 3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył i zainstalował urządzenia fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach umowy przeprowadził szkolenie minimum jednodniowe w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi dla osób wskazanych przez Zamawiającego, które zostanie potwierdzone odpowiednimi certyfikatami. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na każde urządzenie udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Zamawiający określa dla każdego urządzenia minimalną gwarancję na 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron oraz maksymalny okres gwarancji który będzie brany do wyliczenia punktów w ramach kryterium oceny na 60 miesięcy. Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przypadku braku wskazania gwarancji, udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał Producenta oraz typ/model lub numer katalogowy oferowanych urządzeń. Brak wskazania Producenta i marki/modelu lub numeru katalogowego oferowanych urządzeń skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który zostanie najwyżej oceniony przedłożenia specyfikacji technicznych producenta urządzeń potwierdzające spełnienie minimalnych warunków technicznych Zamawiającego. Specyfikacja techniczna winna zawierać wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy parametry nie będą zgodne z wymogami niniejszej SIWZ Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – jako niezgodną z SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby usunięcie awarii urządzenia nastąpiło w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii drogą faksową lub elektroniczną do siedziby serwisu, wskazanego przez Wykonawcę. 10. Zamawiający wymaga, aby urządzenia były zamontowane przez Wykonawcę we wskazanych pojazdach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał miejsce gdzie należy dostarczyć pojazdy w celu montażu urządzeń. 11. Zamawiający wymaga, aby urządzenia charakteryzowały się łatwym montażem i demontażem umożliwiającym przeniesienie do innego pojazdu. 12. Zamawiający wymaga, aby przeniesienia urządzenia do innego pojazdu nie powodowało utraty gwarancji na to urządzenie. 13. Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń posiadało decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar zatwierdzającą typ przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym. 14. Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń posiadało świadectwo legalizacji pierwotnej potwierdzające dokonanie prawnej kontroli metrologicznej urządzenia. 15. Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń posiadało wyposażenie dodatkowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) 16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załączniki nr 1 oraz nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy i zainstaluje urządzenia fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach umowy przeprowadzi szkolenie minimum jednodniowe w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi dla osób wskazanych przez Zamawiającego, które zostanie potwierdzone odpowiednimi certyfikatami - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Oświadczenie Wykonawcy, o udzielanym okresie gwarancji na oferowane urządzenia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania gwarancji udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Podanie Producenta oraz typu/modelu lub numeru katalogowego oferowanych urządzeń - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie usuwał awarie urządzeń w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii drogą faksową lub elektroniczną do siedziby serwisu, wskazanego przez Wykonawcę - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Oświadczenie Wykonawcy, że zamontuje urządzenia we wskazanych pojazdach w miejscu wskazanym przez Wykonawcę- złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia będą charakteryzowały się łatwym montażem i demontażem umożliwiającym przeniesienie do innego pojazdu - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Oświadczenie Wykonawcy, że przeniesienie urządzenia do innego pojazdu nie będzie powodowało utraty gwarancji na to urządzenie - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Oświadczenie Wykonawcy, że przedstawi wraz z dostawą dla każdego z urządzeń decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar zatwierdzającą typ przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Oświadczenie Wykonawcy, że przedstawi wraz z dostawą dla każdego z urządzeń świadectwo legalizacji pierwotnej potwierdzające dokonanie prawnej kontroli metrologicznej urządzenia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 15. Oświadczenie Wykonawcy, że każde z urządzeń będzie posiadało wyposażenie dodatkowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 16. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 17. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 18. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 19. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem I SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 20. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 4 do SIWZ. 21. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 22. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 23. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 24. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach