Przetargi.pl
ZP/11/2016 - Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytutu CZMP

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 271 17 52; 271 17 53 , fax. 42 271 17 50
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
    ul. Rzgowska 281/289 281/289
    93-338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 271 17 52; 271 17 53, fax. 42 271 17 50
    REGON: 47161012700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/11/2016 - Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytutu CZMP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Pakiet 1 - Odpady medyczne
    1 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki -0,050 Mg
    2 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew - 5,500 Mg
    3 - Odpady medyczne, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt - 250,000 Mg
    4 - Odpady medyczne inne niż wymienione w 18.01.03* - gips nie zanieczyszczony substancjami organicznymi - 1,000 Mg
    5 - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - 1,000 Mg
    6 - Leki cytostatyczne lub cytotoksyczne - 1,300 Mg
    7 - Leki i opakowania po lekach - 1,500 Mg
    Pakiet 2 - Odpady zmieszane odpady opakowaniowe odpady poprodukcyjne
    1 - Zmieszane odpady opakowaniowe - zbelowane (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów, kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiajacego i bedzie pozostawał u Zamawiajacego przez cały okres obowiązywania umowy.) - 800 m3
    2 - Zmieszane odpady opakowaniowe - niezbeloweane (z Hotelu Esculap znajdujacy się w Łodzi przy ul. Paradna 46) (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty 4 kontenerów o pojemności 1100 litrów, które zostaną usytuowane w pergolii na terenie Hotelu Esculap przy ul. Paradnej 46 w Łodzi i będą tam pozostawać przez cały okres obowiązywania umowy.) - 750 m3
    Pakiet 3 - Odpady pozostałe (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na jego wezwanie.)
    1 - Odpady zawierające rtęć - 0,01 Mg
    2 - Wyeksploatowany sprzęt fotograficzny - 0,200 Mg
    3 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 1,000 Mg
    4 - Sorbenty i materiały filtracyjne - filtry powietrza, ubrania ochronne - 1,500 Mg
    5 -Elementy usunięte ze zużytych urządzeń - tonery i kartridge - 0,035 Mg
    6 - Tworzywa sztuczne - 0,500 Mg
    Pakiet 4 - Odpady wielkobagarytowe
    1 - Odpady wielkogabarytowe np. meble (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na jego wezwanie.) - 50 m3
    2 - Zmieszane odpady betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i będzie pozostawał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy - 70 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach