Urząd Gminy Rudnik ogłasza przetarg
- Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4106428 , fax. 032 4106418 wew. 123
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudnik
ul. Kozielska 1 1
47-411 Rudnik, woj. śląskie
tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123
REGON: 00054613000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.341-7/09 Przystosowanie budynku Ośrodka Zdrowia dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Rudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje wyłącznie roboty związane z wykonaniem schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem polegającym na: demontażu balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nieuzbrojonych , rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju i zerwanie posadzki cementowej, przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji, wykonanie schodów żelbetowych, na płycie z betonu B -1 5, przygotowanie podłoża i położenie posadzki z kamieni sztucznych , płytki 30 x30 układane na klej metodą lekką , dostarczenie i montaż balustrady schodowej z elementów stalowych zadaszenie wejścia z poliwęglanu łukowe na konstrukcji ze stali lakierowanej proszkowo, uzupełnienie tynków zewnętrznych łącznie z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych, ręczne zeskrobanie farby olejnej z elementów metalowych, miniowanie krat i balustrad z prętów prostych, dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych, wywóz gruzu. Przed złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, lokalizacją charakterystyką i zakresem robót (wizja lokalna).Na Wykonawcy przystępującym do przetargu ciąży obowiązek dokonania niezbędnych sprawdzeń, wyliczeń, ekspertyz w celu zapewnienia jednoznaczności składanej oferty w zakresie cenowo - przedmiotowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ., b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, która stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, c)dokumentacja projektowa, która stanowi Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.( w zakresie wykonania schodów zewnętrznych i zadaszenia ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W szczególności zostanie ocenione według poniższych zasad: a)dysponowaniem lub przedstawieniem pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156 poz.1118 z późń. zm. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ . 5.4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w rozdz. VI wg formuły spełnia - nie spełnia . Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub , którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy : 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej o których mowa w SIWZ rozdz.V pkt.5.2 lita oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Oddziału Neurologii SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja oddziału kardiologii, oddziału intensywnej opieki kardiologicznej oraz pracowni hemodynamiki - etap III część 2. Nr sprawy - 40-PN-16
Dodano: 2016-06-07 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-10-14 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ Z ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-09-07 - Termomodernizacja obiektów komunalnych na terenie Gminy Miedźna.
Dodano: 2015-08-24 - AG/zp/XII/2015
Dodano: 2015-07-31 - MODERNIZACJA ODDZIAŁU KARDIOLOGII, ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ ORAZ PRACOWNI HEMODYNAMIKI - I ETAP + 1 CZĘŚĆ III ETAPU
Dodano: 2015-06-09 - Remont sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego nr 32 w Bytomiu
Dodano: 2015-04-02 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH III p. BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-24 - REMONT ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU A I POMIESZCZENIA SOCJALNEGO W BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-12