Przetargi.pl
Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej wraz z opiekunami do placówek oświatowych na terenie Gminy Włodowice w roku szkolnym 2009 - 2010

Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3153001 , fax. 034 3153031
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice
    ul. Krakowska 26 26
    42-421 Włodowice, woj. śląskie
    tel. 034 3153001, fax. 034 3153031
    REGON: 15139874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej wraz z opiekunami do placówek oświatowych na terenie Gminy Włodowice w roku szkolnym 2009 - 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie na usługę: przewóz środkiem transportu (w tym Autobusem, o którym mowa w Umowie Dzierżawy Nr VII.341 __ 2009 dowóz dzieci do szkół) uczniów z miejsca zamieszkania do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjum i z powrotem na terenie Gminy Włodowice wraz z opiekunami w dni nauki szkolnej, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ ustalającym trasy przejazdu, liczbę przewożonych osób na poszczególnych trasach, cenę jednostkową brutto. Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Zamówienie będzie realizowane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w której szczegółowo został opisany przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ na drukach wymaganych przez zamawiającego, 6) podpiszą umowę na warunkach określonych we wzorze umowy załączonym do SIWZ. Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli: 1) z oświadczenia wykonawcy będzie wynikało, że spełnia on wszystkie warunki określone przez zamawiającego - wzór dokumentu załącznik do SIWZ 2) w dokumencie rejestrowym firmy będzie określony przedmiot jej działalności, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 3) z zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: (spełnia) lub (nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 Formularz cenowy zawierający: trasy przejazdu, liczbę przewożonych osób na poszczególnych trasach, cenę jednostkową brutto, wartość brutto - wg załącznika nr 2 Oświadczenia wykonawcy dotyczące art. 22 PZP - wg załącznika nr 3 Oświadczenia wykonawcy dotyczące art. 24 PZP - wg załącznika nr 4 Oświadczenie (akceptacja Wykonawcy) - wg załącznika nr 5 Wykaz wykonawcy - doświadczenie w realizacji usług - wg załącznika nr 6 Oświadczenie wykonawcy - wg załącznika nr 7 Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg załącznika nr 8 Zaparafowany wzór Umowy przewozu - wg załącznika nr 9 Zaparafowany wzór Umowy dzierżawy - wg załącznika nr 10 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy wykonawcy - załącznik nr 11 Licencje - zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - załącznik nr 12 Zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy Urzędu Skarbowego - załącznik nr 13 Zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy oddziału ZUS lub KRUS - załącznik nr 14 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC - załącznik nr 15

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodowice.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach