Przetargi.pl
ZP.271.6.2016 Efektywne zarządzanie energią- Modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik.

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4106428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.271.6.2016 Efektywne zarządzanie energią- Modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dot. zadania inwestycyjnego pn.Efektywne zarządzanie energią - Modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a)uzyskanie aktualnych map do celów projektowych lub opiniodawczych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji (projektowej) będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w celu uzyskania zgód na realizację robót budowlanych, b)opracowanie dokumentacji i audytu energetycznego (w pięciu niezależnych pakietach) z uwzględnieniem rozwiązań projektowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w formie akceptowanej przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach pod działania 4.5.2Nisko emisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie- RIT. Typ projektu Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia, c)opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pełno branżowego oraz opracowanie projektów wykonawczych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, które należy opracować w pięciu niezależnych pakietach tj. po 6 egzemplarzy w wersji papierowej dla każdego pakietu. -PAKIET NR 1 dot. miejscowości: Brzeźnica, Grzegorzowice, Ligota Książęca,Łubowice,Sławików. -PAKIET NR 2 dot. miejscowości:Jastrzębie. -PAKIET NR 3 dot. miejscowości: Lasaki. -PAKIET NR 4 dot. miejscowości: Modzurów,Ponięcice,Sławienko, Szonowice. -PAKIET NR 5 dot miejscowości Rudnik. d)opracowanie przedmiaru robót po 2 egzemplarze w wersji papierowej dla każdego pakietu niezależnie . e)szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych po 2 egzemplarze w wersji papierowej dla każdego pakietu niezależnie, f)kosztorysu inwestorskiego po 2 egzemplarze w wersji papierowej dla każdego pakietu niezależnie, g)projekt budowlano - wykonawczy w wersji elektronicznej na płycie CD - 1 egz.,dla każdego pakietu niezależnie tj. dokumenty tekstowe lub tekstowo graficzne -jpg, pdf za wyjątkiem przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego które należy wykonać w wersji edytowalnej, h)zaktualizowanie kosztorysów inwestorskich, jeden raz na wniosek Zamawiającego w okresie gwarancji jakości, i)uzyskanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu, j)opracowanie odpowiedzi na pytania Wykonawców na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty objęte dokumentacją będącą przedmiotem niniejszej umowy, k)modyfikacja opracowań projektowych na etapie wykonywania robót budowlanych, l)uzupełnienie projektu o dodatkowe opracowania niezbędne na etapie złożenia wniosku przez Zamawiającego w m- cu XI 2016r. o dofinansowanie projektu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, m)sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) po 2 egzemplarze w wersji papierowej dla każdego pakietu niezależnie, n)uzyskanie kompletu uzgodnień i materiałów dla do uzyskania innych decyzji, opinii, pozwoleń lub skutecznych zgłoszeń, wszelkich uzgodnień branżowych,ekspertyzy (np. zyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia-jeżeli taka będzie niezbędna) wynikających z przepisów prawa, w tym uzgodnienie pod względem wymagań higieniczno - sanitarnych, dla każdego pakietu niezależnie. o)sprawowanie nadzoru autorskiego. Sposób wykonania dokumentacji został opisany w SIWZ i w projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach