Przetargi.pl
ZP.271.4.2016 Efektywne zarządzanie energią- Modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik.

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4106428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.271.4.2016 Efektywne zarządzanie energią- Modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dot.zadania inwestycyjnego pn.Efektywne zarządzanie energią - Modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych lub opiniodawczych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji (projektowej) będącej przedmiotem niniejszego zamówienia i uzyskania zgód na realizację robót budowlanych - w wersji papierowej, b)opracowanie dokumentacji i audytu energetycznego z uwzględnieniem rozwiązań projektowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w formie akceptowanej przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach pod działania 4.5.2 Nisko emisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie- RIT.Typ projektu Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia. c) opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pełno branżowego oraz opracowanie projektów wykonawczych obejmujących całość inwestycji - 6 egzemplarzy w wersji papierowej, d) opracowanie przedmiaru robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej, e) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze w wersji papierowej, f) kosztorysu inwestorskiego - 2 egzemplarze w wersji papierowej, g) projekt budowlano - wykonawczy (tj całość opracowania) w wersji elektronicznej na płycie CD - 1 egz., tj. dokumenty tekstowe lub tekstowo graficzne -jpg,pdf za wyjątkiem przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego które należy wykonać w wersji edytowalnej h) zaktualizowanie kosztorysu inwestorskiego, jeden raz na wniosek Zamawiającego w okresie gwarancji jakości, i) uzyskanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu, j) opracowanie odpowiedzi na pytania Wykonawców na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty objęte dokumentacją będącą przedmiotem niniejszej umowy, k) modyfikacja opracowań projektowych na etapie wykonywania robót budowlanych, l) uzupełnienie projektu o dodatkowe opracowania niezbędne na etapie złożenia wniosku przez Zamawiającego o dofinansowanie projektu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. m) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w ilości 2egzemplarzy w wersji papierowej. n) uzyskanie kompletu uzgodnień i materiałów do uzyskania innych decyzji,opinii,wszelkich uzgodnień branżowych,ekspertyz (np. uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia- jeżeli taka będzie niezbędna) wynikających z przepisów prawa, w tym uzgodnienie pod względem wymagań higieniczno - sanitarnych, o) sprawowanie nadzoru autorskiego. Sposób wykonania dokumentacji został opisany w SIWZ i w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach