Przetargi.pl
ZP.271.07.2015 - Przebudowa drogi w ul. Targowej w Ząbkach w formie zaprojektuj i wybuduj

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5109700 , fax. 22 5109888
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 5109700, fax. 22 5109888
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.271.07.2015 - Przebudowa drogi w ul. Targowej w Ząbkach w formie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w ul. Targowej w Ząbkach w formie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi kategorii ruchu KR 3 i długości drogi ca 230 m wraz z kanalizacją deszczową, 2.2. budowę drogi wraz z kanalizacją deszczową. 3. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 3.1. opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi kategorii ruchu KR 3 i długości drogi ca 230 m wraz z kanalizacją deszczową: -na podstawie wykonanej dokumentacji należy uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne lub zaświadczenia umożliwiające realizację robót, -opracować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, -pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych, -opracowanie czasowej i stałej organizacji ruchu. 3.2. budowę drogi wraz z kanalizacją deszczową: -roboty ziemne pod projektowaną konstrukcję jezdni, chodników, zjazdów i kanalizację deszczową -budowę jezdni, chodników i zjazdów, -budowę kanalizacji deszczowej, -przekazanie Zamawiającemu zrealizowanych robót, -sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej, -wykonanie oznakowania czasowej i stałej organizacji ruchu, -uzyska w imieniu Zamawiającego ostateczną decyzje pozwolenia na użytkowanie obiektu lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych. 4. Szczególne wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji prac i robót stanowiących przedmiot zamówienia: -Założeniem do projektowanej kanalizacji deszczowej jest możliwość jej kontynuacji w dalsze tereny miasta. -Opracowany projekt budowlany powinien jednoznacznie określać rodzaj i zakres robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. -Projekt budowlany przed uzyskaniem decyzji administracyjnej musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. -Projekt wykonawczy musi być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. -Wykonawca na podstawie upoważnień otrzymanych od Zamawiającego uzyska wymagane obowiązującymi przepisami stosowne opinie, uzgodnienia i pozwolenia od odpowiednich organów. -Na podstawie udzielonych upoważnień wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje Wykonawca pozyskuje własnym staraniem. -Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia, któremu ma służyć. -Realizacja robót odbywać się będzie w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty budowlane i wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy. -Realizacja winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został opisany w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach