Przetargi.pl
Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (025) 7817400 , fax. (025) 7817460
  • Data zamieszczenia: 2013-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
    ul. Wolności 23 23
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. (025) 7817400, fax. (025) 7817460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z części A, B i C Część A zamówienia: Opracowanie programu szkolenia w formie pakietu, które zostaną przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej i papierowej na temat: Techniki radzenia sobie ze stresem Program szkolenia i materiały szkoleniowe winny uzyskać akceptację Koordynatora Projektu. Wykonawca wykona usługę w części A zamówienia do 31 maja 2013 r. Program szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem Wzór, według jakiego ma zostać opracowany program. Nazwa szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem Rodzaj szkolenia: warsztaty Czas trwania i sposób organizacji: 15 godz. dydaktycznych Cele kształcenia: Cel ogólny: Cele szczegółowe: Wykaz nabytych umiejętności nabytych w trakcie szkolenia: Po ukończeniu modułu szkolenia uczestnik: Harmonogram: TEMAT LICZBA GODZIN W. ĆW. Opis form, metod i środków dydaktycznych: Wykaz zalecanej literatury przedmiotu: Część B zamówienia: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia (pełna organizacja warsztatów czyli: przejazd, nocleg, materiały warsztatowe, pełne posiłki, zorganizowanie czasu wolnego) w zakresie Techniki radzenia sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w 6 grupach po 20-25 osób w grupie (łącznie 128 osób) ( każda grupa odbywa zajęcia w piątek i sobotę poza miejscem nauki czyli poza Sokołowem Podlaskim w odległości do 60 km od Sokołowa Podlaskiego) Kwota jaką należy podać w Formularzu ofertowym ma dotyczyć całego zamówienia bez podziału na osobę. Należy podać łączną cenę wykonania zlecenia. 2. Od prowadzących szkolenie wymaga się: odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w pracy warsztatowej z osobami dorosłymi i dziećmi (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) doświadczenie w pracy w projektach unijnych (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa lub trenera(wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) merytorycznej znajomości programu szkolenia organizacji zajęć zapewniających komfort pracy w grupie warsztatowej minimum 2 trenerów na każdą z 6 przewidzianych w projekcie grup praktycznego przekazania wszystkich zawartych w programie szkolenia technik radzenia sobie ze stresem Część C zamówienia: usługi hotelowe, gastronomiczne, sale konferencyjne i przejazd 128 uczniów w 6 grupach po 20-25 osób Zamówienie w tym punkcie obejmuje: Zakwaterowanie uczniów łącznie 128 osobo nocy w pokojach 2-osobowych (pojedyncze łóżka, w jednym pokoju muszą zostać zakwaterowani uczniowie tej samej płci), ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na ucznia. Zakwaterowanie opiekunów łącznie 12 osobonocy (jak wynika z części C przedmiotu zamówienia w szkoleniu ma uczestniczyć ogółem 128 uczniów zorganizowanych w 6 grup każda licząca 20-25 osób. Zgodnie z obowiązującymi przepisami szkolnymi na 15 uczniów przypada 1 opiekun. Zatem przy 6 wyjazdach szkoleniowych obecnych będzie łącznie 12 opiekunów) w pokojach 2 osobowych, ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na opiekuna. Wynajęcie minimum 2 sal szkoleniowych (podczas każdego wyjazdu) do przeprowadzenia zajęć warsztatowych, wyposażonych w tablicę typu flipchart oraz na życzenie prowadzących w sprzęt multimedialny (projektor oraz nagłośnienie), z dostępem do światła dziennego, z całodobowym dostępem do Internetu bezprzewodowego Świadczenie usług gastronomicznych dla 128 uczniów i 12 opiekunów w tym: I dnia - piątek: śniadanie lub przerwę kanapkową, obiad, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, kolację z atrakcją wieczorną II dnia - sobota: śniadanie, obiad oraz poczęstunek w trakcie trwania zajęć. Wykonawca zapewni pełną ( zaspokajające potrzeby żywieniowe ) usługę gastronomiczną. Posiłki powinny zostać podane w formie bufetu szwedzkiego, w odrębnym pomieszczeniu niż szkolenie. Powinny być przygotowywane codziennie na miejscu, ze świeżych, dobrej jakości produktów przez wykwalifikowaną kadrę gastronomiczną. Obiad powinien składać się z zupy, co najmniej 2 dań głównych do wyboru (mięsne i bezmięsne), 2 ciepłych dodatków do dań (np. ziemniaki, ryż, warzywa, gotowane) sałatki, deseru i pakietu napoi (herbata, woda, sok). Kolacja powinna składać się z co najmniej: 2 gorących dań głównych, 2 przekąsek zimnych lub ciepłych, patery wędlin i serów żółtych, pieczywa i pakietu napoi (herbata, woda, sok). Wykonawca zapewni minimum 2 poczęstunki w czasie przerw w zajęciach dydaktycznych każdego dnia, w skład których wchodzą: herbata, woda, sok oraz kruche ciastka. Zapewnienie przejazdu uczniom i opiekunom spod siedziby Zamawiającego do miejsca, w którym odbywa się szkolenie z Technik radzenia sobie ze stresem. Nie dopuszcza się przewozu uczniów każdorazowo z wykorzystaniem więcej niż jednego pojazdu. Od obiektu realizującego usługę hotelowo-gastronomiczną wymaga się ponadto: czy spełnia warunki PKD - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poświadczona aktualnym wypisem KRS w tym: 74,9 działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki 85,5 pozaszkolne formy kształcenia 85,6 działalność wspomagająca edukację 55,1 hotele i podobne obiekty zakwaterowania 55,2 obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania 56,1 Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne 56,2 Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (Katering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa zaświadczeń o spełnieniu warunków bhp i popż - zapewnienia wymaganego standardu usług hotelarsko-gastronomicznych oraz przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych, higienicznych, a także przeciwpożarowych wymagane dołączenie stosownych dokumentów oraz aktualnych zaświadczeń: opracowana instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wraz z wytyczonymi planami dróg i wyjść ewakuacyjnych wyposażenie pomieszczeń sypialnych w automatyczne urządzenia sygnalizacji pożaru (proszę dołączyć zaświadczenie potwierdzające ich sprawność techniczną) całodobowy monitoring lokalnych systemów sygnalizacji pożaru z do najbliższej terytorialnie KOMENDY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ ostatnia opinia straży pożarnej w tym: sprawność instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz aktualny przegląd gaśnic pionowych przeciwpożarowych posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC (wymagane dołączenie kserokopii polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem) zapewnienie za darmo warunków do uprawiania czynnego wypoczynku na terenie obiektu zapewnienia koordynatora, bezpośrednio odpowiedzialnego za usługę, kontakty i organizację warsztatów Techniki radzenia sobie ze stresem, a także sprawującego nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania oraz wyżywienia uczniów poza terenem obiektu, w którym odbywają się zajęcia warsztatowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach