Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2016 r.

1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1C
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 821 316 , fax. 261 821 316
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
    ul. Żwirki i Wigury 1C 1C
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 821 316, fax. 261 821 316
    REGON: 01008894930000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 1 Baza Lotnictwa Transportowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2016 r. Szkolenie teoretyczne i praktyczne na symulatorze śmigłowca Mi-8 przeznaczone jest dla 8 załóg. Jedna załoga składa się z- dowódcy statku powietrznego, II pilota, technika pokładowego. Łącznie dla 16 pilotów oraz 8 techników pokładowych wykonujących loty na śmigłowcu Mi-8. 1)Zakres szkolenia a)przygotowanie, wykonanie lotu VFR -w dzień i w nocy- z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu -start i lądowanie-, defekt dwóch silników w różnych fazach lotu, pożar silnika, pożar przekładni głównej, defekt sterowania śmigiełkiem ogonowym, awaria głównej instalacji hydraulicznej, współpraca w załodze wieloosobowej MCC b)przygotowanie, wykonanie lotu VFR -w dzień i w nocy- z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start i lądowanie na lądowisku o ograniczonych rozmiarach przy maksymalnej masie startowej -np. teren górzysty-, start i lądowanie na lądowisku w warunkach ograniczonej widoczności -pył, śnieg, etc.-, współpraca w załodze wieloosobowej MCC c)przygotowanie, wykonanie lotu IFR -w dzień i w nocy- z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start, podejście do lądowania, lądowanie zgodnie z procedurą 2xNDB -przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych-, procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS-DME oraz lądowanie zgodnie z procedurą VOR-DME -, TACAN, ILS-LOC - przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych-, procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS-DME CAT. II oraz z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu, pożar, defekt autopilota, niesprawność przyrządów pilotażowo - nawigacyjnych -defekt jednego sztucznego horyzontu, odbiornika radionawigacyjnego-, współpraca w załodze wieloosobowej MCC. 2.Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2016 r. z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy. 3.Wyjazd każdej grupy szkoleniowej planowany jest na okres pięciu dni -pierwszy dzień - przyjazd i zakwaterowanie, drugi, trzeci i czwarty dzień - szkolenie teoretyczne i praktyczne na symulatorze, piąty dzień - wyjazd-. 4.Wykonawca zapewni zakwaterowanie w hotelu w pokojach jednoosobowych oraz wyżywienie w postaci: śniadania, obiadu i kolacji dla każdego z członków załogi przebywającego na szkoleniu w cenie ofert. 5.W przypadku, gdy grupa szkoleniowa przybędzie innym środkiem transportu niż własny -transport powietrzny, kolejowy, itp.- ośrodek szkoleniowy powinien zapewnić transport z terminala do hotelu, z hotelu do ośrodka, z ośrodka do hotelu każdego dnia szkoleniowego oraz transport z hotelu do terminala w dniu wyjazdu. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w ośrodku szkoleniowym posiadającym ważny certyfikat do prowadzenia szkoleń na symulatorze lotu oraz ważną polisę ubezpieczeniową. W przypadku braku polisy musi posiadać ważny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -prowadzonego szkolenia 7. Program szkolenia lotniczego dla każdego pilota powinien zawierać 1) W każdej załodze a)szkolenie naziemne - 4 godz. -przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami do lotu VFR -planowanie lotu, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej CRM - czas przygotowania 60 min. przed każdą misją -2x60 min.- -debriefing po locie VFR - czas omówienia 20 min. -2x20 min.- -przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami do lotu IFR -planowanie lotu, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej CRM - czas przygotowania 60 min. -debriefing po locie IFR - czas omówienia 20 min. b) szkolenie praktyczne na symulatorze - jako pilot lecący -FP - 5 godz. -SIM1 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu VFR z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych defekt jednego silnika w różnych fazach lotu -start i lądowanie-, defekt dwóch silników w różnych fazach lotu, pożar silnika, pożar przekładni głównej, defekt sterowania śmigiełkiem ogonowym, awaria głównej instalacji hydraulicznej z uwzględnieniem zasad współpracy w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 120 min. - SIM2 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu VFR -w dzień i w nocy- z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start i lądowanie na lądowisku o ograniczonych rozmiarach przy maksymalnej masie startowej -np. teren górzysty-, start i lądowanie na lądowisku w warunkach ograniczonej widoczności -pył, śnieg, etc.-, współpraca w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 120 min. -SIM3 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu IFR -w dzień i w nocy- z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start, podejście do lądowania, lądowanie zgodnie z procedurą 2xNDB -przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych-, procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS-DME oraz lądowanie zgodnie z procedurą VOR-DME -TACAN, ILS-LOC- przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych-, procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS-DME CAT. II oraz z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu, pożar, defekt autopilota, niesprawność przyrządów pilotażowo - nawigacyjnych -defekt jednego sztucznego horyzontu, odbiornika radionawigacyjnego-, współpraca w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 60 min. 2) Łącznie szkolenie dla każdego pilota obejmuje a)szkolenie naziemne - wiedza teoretyczna- 4 godz. b)szkolenie praktyczne na symulatorze- 10 godz. 8.Pilot, który nie wykonuje lotu jako pilot lecący -FP - 5 godz.- wykonuje zadanie w składzie załogi jako pilot monitorujący -MP- 5 godz.-. Nalot każdego pilota nie może być mniejszy niż 10 godz. 9.Technicy pokładowi odbywają zajęcia teoretyczne zgodnie z programem przewidzianym dla pilotów, w tym loty na symulatorze wykonują w składzie załogi z limitu godzinowego. 10.Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim lub polskim. 11.Szkolenie zakończy się wydaniem imiennego certyfikatu/zaświadczenia dla każdego uczestnika szkolenia oraz zostanie potwierdzone protokołem stwierdzającym Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie - ilość przeszkolonych załóg w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach