Zespół Szkół Budowlanych ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Świerklańska 42
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 42 22 796 , fax. 32 42 22 279
- Data zamieszczenia: 2014-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych
ul. Świerklańska 42 42
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 42 22 796, fax. 32 42 22 279
REGON: 24180228400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbrybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie w pełnym zakresie stażu i praktyki zagranicznej w ramach projektu Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo pt.:Wulkan praktycznych doświadczeń - budowlańców, drogowców i informatyków w ramach programu Leonardo da Vinci IVT będącego elementem Programu Uczenie się przez całe życie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w pełnym zakresie stażu i praktyki zagranicznej na terenie Włoch i Hiszpanii w sektorze usług budowlanych, drogowych i informatycznych dla 22 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Rybniku będących uczestnikami projektu oraz 3 opiekunów. 2.Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania z Zamawiającym partnerstwa zgodnie z wytycznymi Programu Leonardo da Vinci dla Projektów Mobilności IVT, które są dostępne w zakładce Akcje Leonardo/Projekty Mobilności na stronie www.leonardo.org.pl 3. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania w pełnym zakresie stażu i praktyki zagranicznej z wykorzystaniem elementów systemu ECVET. 4Liczba uczestników: 4a.Grupa nr 1 ( technik budownictwa) - 10 uczestników projektu oraz 1 opiekun,4b.Grupa nr 2 ( technik drogownictwa)- 5 uczestników projektu oraz 1 opiekun,4c.Grupa nr 3 ( technik informatyk)- 7 uczestników projektu oraz 1 opiekun,5.Za rekrutacje uczestników projektu odpowiada Zamawiający. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć pocztą elektroniczną listę uczestników projektu najpóźniej do 5 dni przed rozpoczęciem stażu. 6.Zorganizowanie na terenie Hiszpanii (Walencja) i Włoch (Rimini) w pełnym zakresie stażu i praktyki zagranicznej dla 22 uczestników projektu i 3 opiekunów z sektora usług budowlanych, drogowych, informatycznych zgodnych z profilem kształcenia uczestników (załącznik nr 1 do SIWZ), 7.Staż powinien zostać zorganizowany przez osoby gwarantujące wykonanie stażu i praktyki zagranicznej zgodnie z ramowym programem stażu dla poszczególnych profili kształcenia stanowiącym załącznik nr 6, nr 6A, nr 6B do SIWZ.8.Staże winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku po 8 godzin dziennie w toku nieprzerwanym tj. w ciągu 3 lub 4 tygodni.9.Plan i organizację zajęć do zrealizowania w ramach stażu należy dostosować do możliwości danego przedsiębiorstwa, mając na uwadze realizację założonych w programie celów kształcenia.10.Przed przystąpieniem do stażu uczestnik powinien być przeszkolony w zakresie obowiązujących przepisów i zasad bhp, potwierdzone wpisem do dzienniczka. 11.Zorganizowanie transportu lokalnego dla uczestników projektu zgodnie z ramowym programem stażu stanowiącym załącznik nr 6, nr 6A, nr 6B do SIWZ. 12.Zorganizowanie transferu do i z miejsca zakwaterowania:12a.Grupa nr 3 - Hiszpania (Walencja)- z lotniska w dniu przylotu i na lotnisko w dniu wylotu. 12b.Grupa nr 1 i 2 - Włochy (Rimini)- z dworca postoju autobusu rejsowego w dniu przyjazdu i wyjazdu.12c.Wizyta monitorująca staż - Włochy (Rimini)- z dworca postoju autobusu rejsowego w dniu przyjazdu i wyjazdu.13.Zorganizowanie na okres stażu pełnej bazy żywieniowej składającej się z ciepłych posiłków, śniadań, paczek śniadaniowych, obiadokolacji i zakwaterowania z pełnym węzłem sanitarnym dla:13a.22 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Rybniku będących uczestnikami projektu, 3 opiekunów ( Włochy, Hiszpania), 13b.1 osoby monitorującej staż w okresie pobytu we Włoszech (Rimini) (3 noclegi tj. 11.05-14.05.2014r. ). 14.Zakwaterowanie rozpocznie się w dniu przyjazdu, a zakończy w dniu wyjazdu. 15.Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania uczestników projektu Włochy (Rimini): pokoje 2 i 3 osobowe z toaletą i prysznicem na korytarzu, dostęp do mini kuchni i telewizji, w pokojach łóżko, miejsce na przechowywanie odzieży, 16.Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania uczestników projektu Hiszpania (Walencja): zakwaterowanie u rodzin z dostępem do toalety i prysznica, dostęp do kuchni i telewizji, w pokojach łóżko, miejsce na przechowywanie odzieży. 17.Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania opiekunów stażu (Hiszpania , Włochy)i osoby monitorującej staż Włochy (Rimini): pokój 1 osobowy z toaletą i prysznicem, dostęp do mini kuchni i telewizji, w pokoju łóżko, miejsce na przechowywanie odzieży. 18.Zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników projektu zgodnie z ramowym programem stażu stanowiącym załącznik nr 6, nr 6A, nr 6B do SIWZ 19.Zagwarantowanie udziału uczestników stażu w życiu kulturalnym, a także zorganizowanie zajęć uświadamiających interkulturowość europejską. 20.Zapewnienie na miejscu tj. Hiszpanii i Włoszech obecności osoby odpowiedzialnej za nadzór merytoryczny i wsparcie, a także zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. Osoba ta odpowiedzialna będzie za udzielenie uczestnikom pomocy np. w wypadku, wystąpienia zdarzeń losowych. 21.Zapewnienie na miejscu tj. Hiszpanii i Włoszech obecności osoby odpowiedzialnej za opiekę nad projektem od strony administracyjnej, przygotowanie raportu końcowego, certyfikatów ECVET dla uczestników projektu, oraz przeprowadzanie sesji monitoringu i kontrolę warunków bytowych uczestników. Raport końcowy powinien obejmować okres stażu i zadania wykonywane przez uczestników Projektu, być sporządzony na piśmie, wydrukowany i podpisany przez Wykonawcę. Wykonawca przekaże raport końcowy Zamawiającemu w terminie 30 dni od daty zakończenia stażu. 22.Niezależnie od obowiązku sporządzenia raportu końcowego, Wykonawca jest zobowiązany do informowania na bieżąco Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności stażu. 23.Wykonawca zobowiązuje się umieszczać aktualnie obowiązujące logotypy projektu pt.: Wulkan praktycznych doświadczeń - budowlańców, drogowców i informatyków.Właściwe logotypy i emblematy Zamawiający udostępni Wykonawcy po podpisaniu umowy. 24.Zamawiający zapewnia ubrania robocze uczestnikom Projektu.25.Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia dodatkowych umów o staż z 22 uczestnikami projektu, opiekunami stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 26.Wykonawca bierze na siebie ryzyko ewentualnych strat materialnych powstałych w związku z odbywaniem stażu i praktyki zagranicznej uczestników projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsbrybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28