Zaspół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im.T. Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Ul. T. Kościuszki 23
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 27 76 , fax. 32 422 27 76
- Data zamieszczenia: 2014-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zaspół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im.T. Kościuszki
Ul. T. Kościuszki 23 23
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 27 76, fax. 32 422 27 76
REGON: 24180395600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsme.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie staży zagranicznych w ramach programu Erasmus + Kształcenie i szkolenia zawodowe Akcja 1 Mobilność uczniów dla uczniów Technikum nr 2 w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im.T.Kościuszki w Rybniku uczestników projektu Staż z rybnickim Mechanikiem - twoja droga do zawodu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie na terenie Plymouth w Wielkiej Brytanii staży zawodowych dla uczestników Projektu zgodnych z profilem kształcenia uczestników i ich ilością (szczegółowe informacje w tej sprawie zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ) 2. Staże powinny zostać zorganizowane zgodnie z ramowym programem stażu stanowiącym Załącznik nr 6a do SIWZ. 3 Zorganizowanie transferu z lotniska dla uczestników Projektu na trasie Bristol-Plymouth-Bristol w terminie 14.02.2015 r. oraz 14.03.2015 r. 4. Zorganizowanie transportu wewnętrznego dla uczestników projektu w czasie pobytu zgodnie z rozlokowaniem zakładów, w których odbywać będą staże na terenie Plymouth. 5 Zorganizowanie zakwaterowania z pełnym wyżywieniem dla uczestników Projektu w okresie pobytu w Plymouth w domach brytyjskich u osób mających doświadczenie w wynajmowaniu pokoi studentom/uczniom z dostępem do w pełni wyposażonej łazienki i kuchni, w domu w max 2-osobowych pokojach- 28 noclegów na jednego uczestnika oraz zapewnienie 1 osobowych pokoi dla opiekunów. 6. Zorganizowanie pełnej bazy żywieniowej wraz z napojami dla uczestników Projektu, składającego się z angielskich śniadań, lunchu, kolacji. 7. Zorganizowanie 3 wycieczek kulturoznawczych dla uczestników Projektu na terenie Wielkiej Brytanii, podczas których zapewniony będzie suchy prowiant. 8 Zapewnienie na miejscu (Plymouth) obecności osoby odpowiedzialnej za zarządzanie sytuacjami kryzysowymi,; osoba ta odpowiedzialna będzie za udzielenie uczestnikom pomocy w wypadku wystąpienia zdarzeń losowych. 9. Zapewnienie na miejscu (Plymouth) obecności osoby odpowiedzialnej za opiekę nad Projektem od strony administracyjnej, przygotowanie raportu końcowego i przekazanie go Zamawiającemu w terminie 30 dni od zakończenia stażu , certyfikatów dla uczestników Projektu, oraz przeprowadzanie sesji monitoringu i kontrolę warunków bytowych uczestników. Zadanie 2 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie na terenie Granady w Hiszpanii staży zawodowych dla uczestników Projektu zgodnych z profilem kształcenia uczestników i ich ilością (szczegółowe informacje w tej sprawie zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ). 2 Staże powinny zostać zorganizowane zgodnie z ramowym programem stażu stanowiącym Załącznik nr 6b do SIWZ. 3 Zorganizowanie transportu wewnętrznego dla uczestników projektu w czasie pobytu zgodnie z rozlokowaniem zakładów, w których odbywać będą staże na terenie Granady. 4 Zorganizowanie zakwaterowania dla uczestników projektu w okresie pobytu w Granadzie w pokojach max.4 osobowych z łazienkami z uwzględnieniem podziału na płeć oraz pokojach 1 osobowych z łazienkami dla opiekunów 28 noclegów na jednego uczestnika. Zapewnienie podczas pobytu każdemu uczestnikowi dwukrotnego skorzystania z pralni. 5.Zorganizowanie pełnej bazy żywieniowej : śniadania w postaci bufetu wraz z napojami ; obiady i kolacje serwowane w postaci ciepłych posiłków wraz z wodą mineralną. 6. Zorganizowanie min. 3 wycieczek kulturoznawczych dla uczestników projektu na terenie Hiszpanii, podczas których zapewniony będzie suchy prowiant. 7. Zapewnienie na miejscu (Granada) obecności osoby odpowiedzialnej za zarządzanie sytuacjami kryzysowymi,; osoba ta odpowiedzialna będzie za udzielenie uczestnikom pomocy w wypadku wystąpienia zdarzeń losowych. 8. Zapewnienie na miejscu (Granada) obecności osoby odpowiedzialnej za opiekę nad Projektem od strony administracyjnej, przygotowanie raportu końcowego i przekazanie go Zamawiającemu w terminie 30 dni od zakończenia stażu, certyfikatów dla uczestników Projektu, oraz przeprowadzanie sesji monitoringu i kontrolę warunków bytowych uczestników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsme.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28