Przetargi.pl
Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 50/16

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 50/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warunki socjalno-bytowe - zakwaterowanie całej grupy w jednym murowanym budynku o europejskim standardzie, - standard ośrodka to minimum lub niesklasyfikowany spełniający kryteria dla określonego standardu minimalnego, - ośrodek nowy lub po generalnym remoncie przeprowadzonym w ciągu ostatnich 2 lat, - ośrodek musi posiadać podjazdy dla inwalidów i minimum dwa pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych, - jeżeli budynek posiada więcej niż jedną kondygnację powinien posiadać windę, - pokoje 2 i 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC, umywalka, prysznic) i klimatyzacją, - pokoje wyposażone w sprawne i niezniszczona meble, tapczany lub wersalki, szafy z półkami i wieszakami, stoliki i krzesła, niezniszczoną i czystą pościel, ręczniki, - całodobowy dostęp do ciepłej wody, - dostęp do bezpłatnego bezprzewodowego Internetu w każdym pokoju, - sprzęt plażowy (leżaki, parawany, koce) w każdym pokoju do bezpłatnego użytku, - system telefonów wewnętrznych we wszystkich pokojach. W budynku znajdować się powinny: - świetlica wyposażona w sprzęt multimedialny (projektor, ekran, komputer), - sala konferencyjna (ok. 50 miejsc siedzących) w pełni wyposażona (projektor, ekran, komputer), - 3 małe sale konferencyjne mogące pomieścić po ok. 20 osób w pełni wyposażone w sprzęt multimedialny (projektor, ekran, komputer) oraz flipcharty z zapasem papieru, - sala telewizyjna wyposażona w telewizor, - sala dyskotekowa z profesjonalnym sprzętem nagłaśniającym, - sala rozrywki wyposażona w stoły do tenisa stołowego, piłkarzyków, bilardu, rzutki (udostępnione nieodpłatnie), - ze względu na specyfikę prowadzenia obozu sale ww. nie mogą być pomieszczeniami wielofunkcyjnymi. - wypożyczalnia sprzętu sportowego (bezpłatna), - kawiarnia czynna minimum do 23.00, oferująca szeroki asortyment kaw, herbat oraz przekąsek, - sauna - siłownia wyposażona w bieżnie, sprzęt do ćwiczeń cardio oraz zestaw maszyn typu Atlas, - obiekt musi posiadać system monitoringu Wyżywienie: - stołówka znajdująca się na terenie budynku wyposażona w stoliki i krzesła, mieszcząca całą grupę w jednej turze. Stołówka i kuchnia winna spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, - wyżywienie 3 razy dziennie, śniadanie i kolacja w formie szwedzkiego stołu z daniem ciepłym, obiad dwudaniowy serwowany, - podczas ognisk (2 w czasie pobytu) zapewnienie kiełbasek, pieczywa, ketchupu i musztardy. - w jadłospisie będą znajdować się: produkty zbożowe, warzywa, owoce, mleko i jego przetwory, mięso, ryby. Wyżywienie będzie spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Otoczenie budynku: - ośrodek ogrodzony, usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu, bezpośrednio w pobliżu centrum miejscowości, odległość od morza maksymalnie 450 m, w pobliżu bezpiecznego dojścia do plaży, - na terenie ośrodka powinno znajdować się boisko sportowe, - krąg ogniskowy z ławeczkami lub zadaszona altana dla 50 osób, - sala z grillem mogąca pomieścić całą grupę ok. 50 osób, wyposażona w stoły i krzesła, - teren ośrodka powinien być utrzymany w należytym porządku, obsadzony krzewami ozdobnymi, kwiatami, drzewostanem, - strzeżony monitorowany parking dla autokaru turystycznego. Cena pobytu: - cena pobytu obejmować powinna całodzienne wyżywienie w postaci 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja - począwszy od 21 sierpnia), 8 noclegów oraz śniadanie i suchy prowiant w dniu wyjazdu, - cena powinna obejmować udostępnienie wszystkich sal potrzebnych do realizacji obozu oraz organizację dyskoteki i ognisk, - pokoje na pobyt grupy powinny być przygotowane w dniu 21.08 od godziny 7.00 (zakwaterowanie przed śniadaniem) i zostaną opuszczone w dniu wyjazdu (29.08) po śniadaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznie kwocie 500 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Znak sprawy DP/2310/ 50/16 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: standard ośrodka
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach