Gmina Chmielnik ogłasza przetarg
- Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3543273 , fax. 41 3543273
- Data zamieszczenia: 2014-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
Plac Kościuszki 7 7
26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3543273, fax. 41 3543273
REGON: 29100974500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w Bieszczady dla uczniów Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu na Zieloną szkołę w Bieszczady dla grupy gimnazjalistów tj. dla 100 osób w tym 9 opiekunów w ramach projektu pn. Na szlaku własnej przyszłości . Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 1) podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, dwóch czystych i sprawnych technicznie autokarów wysokiej klasy klimatyzacja, WC, DVD spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, zapewnienie dwóch kierowców do każdego autokaru, przejazd w ciągu dnia, zapewnienie ubezpieczenia autokarów oraz wymaganych koncesji, zapewnienia w przypadku awarii zastępczego autokaru na własny koszt, 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 3) zakwaterowania w jednym budynku, tylko do naszej dyspozycji lub na oddzielnych kondygnacjach, w którym znajduje się stołówka, w pokojach 2 - 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka w każdym z pokoju) - wykluczone są tzw. dostawki oraz łóżka piętrowe; wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego; 4) jednakowy standard wyposażenia pokoi dla wszystkich dzieci; 5) zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w trakcie 5 dniowego pobytu; 6) pomocy przy wyładunku i załadunku bagażu; 7) zapewnienia uczestnikom wyjazdu: - ciepłej kolacji w dniu przyjazdu, - śniadania i prowiantu na drogę powrotną, -wyżywienia 3 x dziennie + podwieczorek, zgodnego z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia dzieci, odpowiadającego standardom pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, posiłku dla wszystkich na jedną zmianę; Na codzienny obiad dla wszystkich uczniów i opiekunów składa się: zupa 250 mlosobę, danie główne-ziemniaki lub frytki lub produkty mączne ( np. kasze, makarony 300 gosobę, porcja mięsa lub ryby - ok.100 g , surówka - po 100 gosobę dwa rodzaje, napój - kompot z owoców lub sok lub woda mineralna. Śniadanie i kolacja w formie tzw. szwedzkiego stołu - wędlina, ser żółty, ser biały, masło, jajka, jeden ciepły posiłek np. jajecznica, płatki z mlekiem, warzywa ( ogórek, pomidor), pieczywo, herbata, napój itp. Ponadto wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do zimnych napojów. W dniu wyjazdu powrotnego wykonawca dostarczy na własny koszt uczestnikom wyjazdu - prowiant zawierający: 2 szt. soku owocowego 0,33l, owoce jabłko i banan po 120g, batonik czekoladowy 40g, oraz kanapki 4 szt. (skład kanapki: pieczywo typu kajzerka, masło roślinne, ser żółty lub szynka konserwowa, szynka wieprzowa). 8) zapewnienia sali świetlicowej ( na około 100 osób); 9) zapewnienia możliwości korzystania z zaplecza sportowo - rekreacyjnego znajdującego się na terenie ogrodzonego ośrodka, w którym będą przebywać dzieci np. boisko boiska, kort tenisowy itp. 10) zapewnienia personelu obsługowego (dokładne sprzątanie i odkurzanie pokoi i łazienek co drugi dzień); 11) realizacji profilaktyki zdrowotnej Przez cały okres wyjazdu wykonawca musi zapewnić w ramach programu profilaktyki zdrowotnej: 1.całodobową opiekę medyczną w placówce pobytu dzieci tj. pielęgniarkę na miejscu 24 h na dobę oraz lekarza na każde wezwanie ( koszt ewentualnego dowozu dzieci do szpitala ponosi wykonawca usługi); 2.podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe. 12) zapewnienie atrakcyjnego spędzenia czasu na Zielonej szkole: - zorganizowanie wycieczek z przewodnikiem i biletami wstępu w celu zwiedzenia: - Elektrowni Wodnej nad Soliną; - Muzeum Budownictwa Lądowego w Sanoku; - Muzeum Historyczne w Sanoku; - Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie - 1-dniowy pobyt nad wodą: kąpielisko lub basen pod nadzorem ratownika. - zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek lub grill w zadaszonym miejscu ( 2 ogniska/grill podczas pobytu), - korzystanie ze sprzętu audiowizualnego, 13) zapewnienie bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla opiekunów w tym samym budynku co dzieci 9 opiekunów w pokojach 1,2 lub 3 osobowych 15) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników Zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia. W związku z udostępnieniem danych osobowych uczestników wyjazdu Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy o powierzeniu danych osobowych - wzór umowy stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Wymagane jest załączenie zdjęć oraz opis przedmiotu zamówienia ( obiektu, jego położenia, wyposażenia oraz propozycji programu rekreacyjno - sportowego) sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 50/16
Dodano: 2016-06-14 - Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 44/16
Dodano: 2016-05-24 - Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 31/16
Dodano: 2016-05-13 - ORGANIZACJA OBOZU LETNIEGO DLA STUDENTÓW (NR SPRAWY:DP/2310/29/16)
Dodano: 2016-04-14 - Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 24/16
Dodano: 2016-03-24 - zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego
Dodano: 2015-07-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego dla około 50 osób oraz transport dla około 50 osób. Numer sprawy DP/2310/115/14
Dodano: 2014-07-22 - Zorganizowanie wyjazdu wakacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego, beneficjentów projektu systemowego pn. Równi lecz różni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach
Dodano: 2014-05-28 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 dniowego ( w tym 7 noclegów) wyjazdu edukacyjno-wypoczynkowego dla 40 uczniów i 4 opiekunów - w ramach projektu pn.Szkoła myśląca o każdym
Dodano: 2014-01-14 - Organizacja obozów zimowych dla studentów w roku 2014,2015,2016.
Dodano: 2013-11-07