Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
- Data zamieszczenia: 2013-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja obozów zimowych dla studentów w roku 2014,2015,2016. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kod CPV i nazwa: 55 24 00 00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych. 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja obozów zimowych dla studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z podziałem na części: Część 1 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I) Część 2 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I) Część 3 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I) Część 4 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I) Część 5 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II) Część 6 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II) Część 7 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II) Część 8 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II) Część 9 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III) Część 10 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III) Część 11 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III) Część 12 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III) Część 13 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I) Część 14 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I) Część 15 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I) Część 16 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I) Część 17 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II) Część 18 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II) Część 19 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II) Część 20 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II) Część 21 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III) Część 22 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III) Część 23 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III) Część 24 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III) Część 25 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I) Część 26 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I) Część 27 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I) Część 28 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I) Część 29 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II) Część 30 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II) Część 31 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II) Część 32 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II) Część 33 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III) Część 34 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III) Część 35 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III) Część 36 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Warunki płatności: 1) Należność regulowana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z rozliczeniem podpisanym przez opiekuna Zamawiającego. 2) Wartość faktury będzie uzależniona od liczby uczestników obozu i stanowić będzie iloczyn faktycznej ilości uczestników i ceny uczestnictwa w obozie jednego uczestnika. 3) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcom prowadzone będą w PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 50/16
Dodano: 2016-06-14 - Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 44/16
Dodano: 2016-05-24 - Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 31/16
Dodano: 2016-05-13 - ORGANIZACJA OBOZU LETNIEGO DLA STUDENTÓW (NR SPRAWY:DP/2310/29/16)
Dodano: 2016-04-14 - Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 24/16
Dodano: 2016-03-24 - zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego
Dodano: 2015-07-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego dla około 50 osób oraz transport dla około 50 osób. Numer sprawy DP/2310/115/14
Dodano: 2014-07-22 - Zorganizowanie wyjazdu wakacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego, beneficjentów projektu systemowego pn. Równi lecz różni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach
Dodano: 2014-05-28 - Zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w Bieszczady dla uczniów Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku.
Dodano: 2014-05-08 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 dniowego ( w tym 7 noclegów) wyjazdu edukacyjno-wypoczynkowego dla 40 uczniów i 4 opiekunów - w ramach projektu pn.Szkoła myśląca o każdym
Dodano: 2014-01-14