Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu sztuki barmańskiej dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu sztuki barmańskiej dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu sztuki barmańskiej dla 20 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu sztuki barmańskiej, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu sztuki barmańskiej; 2) Celem zajęć jest umożliwienie nabycia przez uczestniczki i uczestników zajęć wiedzy i umiejętności umożliwiających podjęcie pracy w zawodzie barman, teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestniczek i uczestników zajęć do zdania egzaminu końcowego; 3) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) Charakterystyka zawodu i pracy barmana, b) Technologia i towaroznawstwo napojów alkoholowych, c) Organizacja baru i zaplecza (typy barów, sprzęt barmański, szkło barowe, meble), d) Sporządzanie oraz techniki i metody serwowania coctaili (coctaile na bazie: wódki, whisky, ginu, rumu), e) Sporządzanie oraz techniki i metody serwowania napojów gorących (typu: grog, krupnik, punch, mull, sangaree), f) Sporządzanie napojów zimnych na bazie wódki, whisky, ginu, rumu przy użyciu sprzętu wykorzystywanego do mieszania (shakery, blendery, szklanice barmańskie), g) Sztuka przyozdabiania coctaili i drinków, h) Podstawy wiedzy na temat win, i) Zasady podawania napojów alkoholowych, j) Obsługa gości przy barze i stoliku, k) Technika i psychologia sprzedaży; 4) Zajęcia muszą obejmować co najmniej 40 godzin zajęć, z czego 10 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin praktycznych, godzina zajęć teoretycznych obejmuje zajęcia liczące 45 minut, godzina zajęć praktycznych powinna obejmować 60 minut zajęć oraz przerwy liczące średnio 15 minut - długość przerw ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę oraz 3 godziny dodatkowe obejmujące: 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, 1 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć, tj.: 0,5 godz. na początku zajęć i 0,5 godz. na zakończenie zajęć oraz 1 godz. na egzamin wewnętrzny; 5) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 6) zajęcia odbywać się muszą w grupach 10 osobowych, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 7) miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych zapewnia Zamawiający, miejsce zajęć praktycznych Wykonawca, który musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi zajęć bezpłatny dojazd w obie strony, jeżeli zajęcia praktyczne nie będą prowadzone na terenie miasta Świecia, koszt dojazdu na zajęcia praktyczne Wykonawca obowiązany jest wliczyć w cenę oferty; 8) zajęcia teoretyczne prowadzone będą na terenie szkoły w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy; 9) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, b) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, przechodzą one na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu, c) produkty i akcesoria do przeprowadzenia zajęć praktycznych; 10) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnym Koordynatorem Projektu i dyrektorem szkoły harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie Szkolnego Koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, dokumentacji fotograficznej z zajęć w formie płyty CD/DVD itp. w terminie do 10 dni od zakończenia zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach