Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczennic i uczniów biorących udział w projekcie Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczennic i uczniów biorących udział w projekcie Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1) obsługi wózków jezdniowych dla 30 uczestniczek i uczestników Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 2) wizażu dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 3) kelnerstwa dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 4) baristyki dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 5) sztuki barmańskiej dla 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie; 6) stylizacji paznokci dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część Pierwsza - Zajęcia z zakresu obsługi wózków jezdniowych: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, zgodnie z programem zatwierdzonym przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 2) zajęcia muszą obejmować realizację co najmniej 70 godzin dla każdej grupy, z czego: a) 44 godziny zagadnień teoretycznych z obsługi wózków jezdniowych dla każdej grupy, b) 15 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej uczestniczki i uczestnika, w grupach nie większych niż 3 osobowe, c) 3 godziny zajęć teoretycznych z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych dla każdej grupy, d) 5 godzin samodzielnej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy, e) 1 godzina na przeprowadzenie rozmowy sterowanej, f) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej; 3) zajęcia teoretyczne odbywać się muszą w trzech grupach 10 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia pomoc przy zgłaszaniu się na egzamin w UDT w celu uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozory Technicznego; 5) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) wiadomości na temat typów stosowanych wózków jezdniowych, b) budowę i wyposażenie wózków jezdniowych, c) czynności operatora przy obsłudze wózków jezdniowych, d) czynności operatora w czasie pracy wózkami, e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) wiadomości z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy, g) wiadomości o dozorze technicznym, h) praktyczną naukę jazdy, i) bezpieczną wymianę i obsługę butli z gazem propan - butan w wózkach jezdniowych. Część Druga - Zajęcia z zakresu wizażu: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu wizażu; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) podstawy kosmetologii: wyjaśnienie pojęć: wizaż, stylizacja, makijaż, warsztat pracy, stanowisko pracy wizażysty, narzędzia wykorzystywane w pracy stylisty i wizażysty, rodzaje kosmetyków i ich wykorzystanie, b) analiza kolorystyczna: wiadomości o barwach (koło barw, pojęcia: jakość, walory, nasycenie, kolory a barwy, odcienie i kontrasty), podstawy analizy kolorystycznej - świat kolorów, praca z kołem barw, c) techniki i trendy wykonywania makijażu: sposoby aplikacji i dozowania kosmetyków, makijaż korekcyjny, makijaż dzienny i naturalny, makijaż wieczorowy, makijaż ślubny, makijaż osoby dojrzałej, makijaż sceniczny, do pokazów, fashion art., makijaż fantazyjny, makijaż dla osób noszących okulary; 3) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej. Część Trzecia - Zajęcia z zakresu kelnerstwa: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu kelnerstwa, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu kelnerstwa; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) system pracy i obsługi kelnerskiej (system indywidualny, rewirowy, praca zespołowa, procedury gastronomiczne), b) organizacja i techniki pracy kelnera (czystość i porządek w pracy kelnera, współpraca interpersonalna), c) wyposażenie sali restauracyjnej i wyposażenie techniczne restauracji (zastawy stołowe, szkło, sztućce, przybory i urządzenia pomocnicze), d) przygotowanie sali na przyjęcie gości (nakrywanie stołów); e) dekoracja - sposoby aranżacji przestrzeni w sali restauracyjnej (co utrudnia, a co ułatwia pracę kelnerom), f) techniki składania obrusów i serwetek, g) prezentacja elementów zastawy stołowej i szkła oraz platerów, h) przyjmowanie rezerwacji, witanie gości i przyjmowanie zamówień, i) technika obsługi gości przy stoliku, j) zasady serwowania dań w lokalach gastronomicznych (flambirowanie, techniki podawania potraw, przedstawianie potraw), k) technika podawania napojów alkoholowych, l) noszenie naczyń, szkła i tac, m) sprzątanie ze stołu po posiłkach, n) zasady organizacji i obsługa przyjęć okolicznościowych i ich obsługa (przyjęcia z protokołem dyplomatycznym/ zasady savoir vivre), o) psychologia sprzedaży - obsługi przy stole (podnoszenie sprzedaży, kategorie klientów, zachowanie w sytuacjach problematycznych, np.: skargi klientów, trudni goście i ich obsługa); 3) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej. Część Czwarta - Zajęcia z zakresu baristyki: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu baristyki, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu baristyki; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) użytkowe gatunki kawy, b) zasada 4M, c) cechy idealnego espresso, d) techniki przygotowania i parzenia kawy, e) rodzaje i techniki spieniania mleka, f) obsługa wszelkiego sprzętu baristycznego (profesjonalny ekspres ciśnieniowy, młynek do mielenia, dzbanki, tampery itp.), g) przygotowywanie wszystkich rodzajów kaw (espresso, latte, cappuccino, americano, latte machiato, espresso doppio, espresso lungo, café au lait, irish coffee, frappe, latte art); 3) zajęcia muszą obejmować 10 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 8 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej. Część Piąta - Zajęcia z zakresu sztuki barmańskiej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu sztuki barmańskiej, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu sztuki barmańskiej; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) najnowsze trendy w miksologii w Polsce i na świecie, b) technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo alkoholowe, charakterystyka, klasyfikacje i znane marki poszczególnych rodzajów alkoholi, c) charakterystyka pracy barmana w różnych typach lokali gastronomicznych d) prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, miary barowe e) sporządzanie oraz techniki i metody serwowania coctaili (coctaile na bazie: wódki, whisky, ginu, rumu), f) sporządzanie napojów zimnych na bazie wódki, whisky, ginu, rumu przy użyciu sprzętu wykorzystywanego do mieszania (shakery, blendery, szklanice barmańskie), g) sztuka przyozdabiania coctaili i drinków, h) drinki efektowne typu rainbow shots, i) barmaństwo molekularne/zastosowanie ciekłego azotu w miksologii, j) podstawy wiedzy na temat win, k) zasady podawania napojów alkoholowych, l) obsługa gości przy barze i stoliku; 4) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej; 5) Wykonawca w ramach świadczonej usługi musi zapewnić uczestnikom zajęć przynajmniej jeden profesjonalny bar mobilny na dwa stanowiska pracy. Część Szósta - Zajęcia z zakresu stylizacji paznokci: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu stylizacji paznokci; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) teoria: BHP i podstawy dermatologii, zasady wykonywania manicure, metody przedłużania i zdobienia paznokci - kosmetyki, materiały, narzędzia, b) praktyka: wykonanie manicure, przedłużanie paznokci metodą żelową na formie i na tipsie, żele białe, różowe i przeźroczyste, przedłużanie paznokci metodą akrylową na formie i na tipsie, żele białe, różowe, przeźroczyste, zdobienie paznokci żelem, akrylem, lakierami i farbkami, wtapianie ozdób - cyrkonie, buliony, brokaty i inne; 3) zajęcia muszą obejmować 22 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 5 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin praktycznych, b) 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, c) 1 godzina na przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy na początku i na końcu zajęć oraz ankiety ewaluacyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach