Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO POD NAZWĄ INTEGRACJA SPOŁECZNA POPRZEZ TWÓRCZOŚĆ LUDOWĄ - Warsztaty wizażu, autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w miejscu pracy, na spotkanie rekrutacyjne związane z nabyciem zatrudnienia połączone z usługą fryzjerską i kosmetyczną

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, ul. Rynek 62
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 30 74 041 , fax. 41 3074 041
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Rynek 62 62
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 30 74 041, fax. 41 3074 041
    REGON: 29063540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO POD NAZWĄ INTEGRACJA SPOŁECZNA POPRZEZ TWÓRCZOŚĆ LUDOWĄ - Warsztaty wizażu, autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w miejscu pracy, na spotkanie rekrutacyjne związane z nabyciem zatrudnienia połączone z usługą fryzjerską i kosmetyczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wizażu, autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w miejscu pracy, na spotkanie rekrutacyjne związane z nabyciem zatrudnienia, połączone z usługą fryzjerską i kosmetyczną - 30 h warsztatów + usługa fryzjerska + usługa kosmetyczna dla 12 uczestniczek projektu Cel kursu: podniesienie poczucia własnej wartości, poznanie metod kreowania własnego wizerunku, uświadomienie roli autoprezentacji w codziennym życiu, w szczególności znaczenia pozytywnego wizerunku w trakcie poszukiwania pracy. Miejsce warsztatów: miejsce wskazane przez Oferenta na terenie Gminy Łagów lub miejscowości, do której możliwy jest dojazd środkami transportu komunikacji miejskiej, oddalone od Łagowa nie więcej niż 40 km. Program szkolenia stanowiący załącznik nr 10 do siwz musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie szczegółowych standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2010 Nr 177, poz. 1193). 2. WYKONAWCA USŁUGI zobowiązany jest do: - wykonania usługi według swojej najlepszej wiedzy fachowej; - informowania uczestniczek warsztatów o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, projekt pn. Integracja społeczna poprzez twórczość ludową; - przeprowadzenia warsztatów zgodnie z programem i harmonogramem zajęć oraz przez osoby prowadzące zatwierdzone przez Zamawiającego; - wynagrodzenia osób prowadzących warsztaty, w tym: trenera, stylistki; - zorganizowania 12 usług fryzjerskich w salonie fryzjerskim (w tym: koloryzacja, zabiegi regeneracyjne, strzyżenie, modelowanie) - dla uczestniczek projektu oraz pokrycia ich kosztów, - zorganizowania 12 usług kosmetycznych w salonie kosmetycznym (w tym: zabiegi kosmetyczne na twarz i dłonie, wykonanie makijażu oraz stylizacja paznokci) - dla uczestniczek projektu oraz pokrycia ich kosztów, - zakupu oraz przekazania 12 kompletów podstawowych kosmetyków damskich za kwotę 100 zł/komplet - dla uczestniczek projektu, - zakupu oraz przekazania 12 kuferków do przechowywania kosmetyków (wymiary kuferka nie powinny być mniejsze niż: wys. 26 cm, szer. 24 cm, dł. 35 cm, waga 2 kg) - dla uczestniczek projektu, - zakupu 12 nowych garsonek damskich w numeracji charakterystycznej dla każdej uczestniczki projektu - Wykonawca dokona zakupu wspólnie z uczestniczką projektu; - zakupu 12 nowych par butów wizytowych damskich w numeracji charakterystycznej dla każdej uczestniczki projektu - Wykonawca dokona zakupu wspólnie z uczestniczką projektu; - ubezpieczenia na czas trwania warsztatów od NNW powstałych w związku z warsztatami oraz w drodze do i miejsca warsztatów dla wszystkich uczestniczek - Wykonawca dokona ubezpieczenia na podstawie imiennej listy sporządzonej na przez Zamawiającego oraz przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia warsztatów; - zapewnienia ciepłego posiłku - drugiego dania, na każdym szkoleniu, które trwa więcej niż 5 godzin - dla każdej uczestniczki; - zapewnienia 2 przerw kawowych m.in. kawy, herbaty, wody mineralnej, cukru, ciastek - podczas każdego warsztatu - dla każdej uczestniczki, - przygotowania oraz przekazania materiałów szkoleniowo - dydaktycznych dla każdej uczestniczki szkolenia (w tym m.in. skrypt z zajęć + segregator, długopis, zakreślacz, notes) + 1 komplet do akt projektu, oznakowane zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL); - pokrycia kosztów przejazdu uczestniczek zajęć na warsztaty z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia warsztatów oraz z miejsca prowadzenia warsztatów do miejsca zamieszkania - Oferent zapewni transport 12 uczestniczkom warsztatów (uczestniczki mieszkają w miejscowościach: Sędek, Sadków, Łagów, Nowy Staw, Piotrów Podłazy, Złota Woda, Lechówek) lub pokryje koszty przejazdów - o ile uczestniczka podpisze stosowne oświadczenie dotyczące samodzielnego przybycia na miejsce prowadzonych zajęć - wówczas Oferent dokona rozliczenia kosztów przejazdów uczestniczek zajęć na podstawie 2 biletów tj. tam i z powrotem oraz na podstawie listy obecności uczestniczki na warsztatach; - pokrycia kosztów najmu i eksploatacji sali szkoleniowej; - zapewnienia osoby zajmującej się obsługą warsztatów na miejscu - koordynatora warsztatów; - odpowiedniego oznakowania sal warsztatowych, zgodnie z wytycznymi PO KL; - przygotowania programu warsztatów o tematyce zawierającej m.in. kreowanie własnego wizerunku, stylizację ubioru i makijażu, autoprezentację, poczucie własnej wartości, rolę osobistego wizerunku - w kontekście przygotowania do spotkania z potencjalnym pracodawcą; - przygotowania ( w tym również wydruku) i prowadzenia dziennika zajęć, zawierającego listę obecności, nazwisko prowadzącego i tematy zajęć - Wykonawca ma obowiązek posiadać na każdych zajęciach dziennik zajęć uzupełniony danymi od pierwszych do ostatnich zrealizowanych zajęć i udostępniać go każdorazowo osobie upoważnionej do kontroli przez Zamawiającego. Brak dziennika zajęć podczas kontroli Zamawiający uznaje za niewykonanie zobowiązań określonych w umowie; - przygotowania i przeprowadzenia monitoringu warsztatów - list obecności, list potwierdzających korzystanie z usług fryzjerskich i kosmetycznych, odbioru materiałów szkoleniowych, odbioru garsonki i butów, odbioru zestawu kosmetyków wraz z kuferkami, odbioru poczęstunku - i ewaluacji - ankiet podsumowujących całość warsztatów; - przekazanie kompletu materiałów z warsztatów do dokumentacji projektowej przechowywanej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej; - przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006r. nr 90 poz. 631 z późn. zm., w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego; - oznaczenia miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL; - bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności na warsztatach osoby skierowanej oraz o rezygnacji z uczestnictwa na warsztatach w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za warsztaty tej osoby; -wydania zaświadczeń lub certyfikatów ukończenia warsztatów - oznaczonych zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL - dla 12 uczestniczek zajęć; - współpracy z Zamawiającym przy realizacji działań ewaluacyjnych; - umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć w tym w szczególności ich przebiegu treści wykorzystywanych materiałów frekwencji uczestników oraz prowadzenia wizyt monitorujących; - przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia; - pokrycia wszystkich strat wynikłych z niewykonania przedmiotu zamówienia; - jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić ewidencję zadań i godzin pracy za okres w którym realizowane jest niniejsze zamówienie na formularzu określonym przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać ją Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Równocześnie Wykonawca oświadcza że jego łączne zaangażowanie w realizację działań projektowych w projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie przekroczy 240 godzin miesięcznie w okresie realizacji niniejszego zamówienia; - złożenia oświadczenia, że od dnia podpisania umowy nie jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy w żadnej instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej II stopnia, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej lub że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca jest lub będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem; - przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu warsztatów m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. Wzór dokumentów wykorzystywanych do oceny zostanie przedstawiony do akceptacji zamawiającego; - złożenia innych oświadczeń i dokumentów, wskazanych przez Zamawiającego, wymaganych do rozliczenia projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej; - wprowadzenie szkoleń do bazy ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl . 3. WYKONAWCA odpowiada za prowadzenie dokumentacji przebiegu warsztatów: - dziennika zajęć zawierającego listę obecności, nazwisko prowadzącego i tematy zajęć ; - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów; - listy odbioru materiałów szkoleniowych i poczęstunku przez uczestniczki; - listy zawierające potwierdzenie odbioru garsonki i butów przez każdą z uczestniczek; - listy potwierdzające korzystanie z usług fryzjerskich i kosmetycznych przez uczestniczki; - listy odbioru zestawu kosmetyków wraz z kuferkami przez uczestniczki; - właściwego oznakowania sal, w których odbywają się zajęcia zgodnie z wytycznymi PO KL; - ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu warsztatów; - przygotowanie harmonogramu warsztatów na druku przekazanym e-mailowo przez Zamawiającego. 4. WYKONAWCA jest zobowiązany do przekazania po zakończeniu warsztatów w terminie 5 dni roboczych: - oryginału lub kopii (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, nazwisko prowadzącego i tematy zajęć; - oryginału list obecności, odbioru posiłków i materiałów szkoleniowych przez uczestniczki, - oryginału list potwierdzających odbiór garsonki i butów przez uczestniczki; - oryginału list potwierdzających korzystanie z usług fryzjerskich i kosmetycznych przez uczestniczki; - oryginału list potwierdzających odbiór zestawu kosmetyków wraz z kuferkami przez uczestniczki; - oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dziennika zajęć przez uczestniczki; - rejestru oraz kopii wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, świadczących o ukończeniu przez uczestników warsztatów, - oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły daną formę wsparcia, - oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły danej formy wsparcia, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji, - oryginału ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na początku i na zakończenie warsztatów, - oryginału kompletu materiałów warsztatowych przekazanych uczestnikom. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów WYKONAWCY związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych w przypadku kontroli Instytucji Pośredniczącej lub innych instytucji uprawnionych do tego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lagowgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach