Przetargi.pl
Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2015 roku

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Górno, Górno 169
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3023392 , fax. 0-31 3023647
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Górno 169 169
    26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3023392, fax. 0-31 3023647
    REGON: 29075564700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS. 2. Usługa polega na przeprowadzeniu n/w kursów dla 15 beneficjentów ostatecznych współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: CZĘŚĆ I - Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 100 godzin (1 osoba) CZĘŚĆ II - Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputerowych programów użytkowych - 120 godzin (4 osoby) CZĘŚĆ III - Bukieciarz - florysta z obsługą kas fiskalnych - 80 godzin (2 osoby) CZĘŚĆ IV - Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów handlowych - 120 godzin (1 osoba) CZĘŚĆ V - Samodzielny księgowy małej i średniej firmy - 200 godzin (3 osoby) CZĘŚĆ VI - Operator koparko - ładowarek w zakresie III klasy uprawnień - 202 godziny (2 osoby) CZĘŚĆ VII - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 - 145 godzin (2 osoby) 2.1. Tematyka szkoleń powinna zawierać zagadnienia (minimum): CZĘŚĆ I Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 100 godzin Opieka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci, zagadnienia prawne, psychologia ogólna i rozwojowa, dietetyka, higiena i pielęgnacja, zajęcia praktyczne, udzielanie pierwszej pomocy, pediatria, geriatria. CZĘŚĆ II Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputerowych programów użytkowych - 120 godzin Organizacja pracy biurowej, przepływ informacji w zarządzaniu biurem, zasady efektywnej komunikacji, organizacja i zarządzanie, kultura zawodu, zagadnienia prawne, obsługa urządzeń biurowych i komputera CZĘŚĆ III Bukieciarz - florysta z obsługą kas fiskalnych - 80 godzin Anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, sposoby utrwalania materiału roślinnego, główne aspekty uprawy roślin ozdobnych, artykuły dekoracyjne, podstawowe zasady wykonywania kompozycji, style w kompozycjach, wiązanki okolicznościowe, kompozycje w naczyniach, florystyka ślubna i żałobna, dekoracje okolicznościowe, kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych, obsługa kas fiskalnych. Zajęcia mają być prowadzone przy użyciu żywych roślin, za wyjątkiem zajęć z roślin suchych, sztucznych i preparowanych. CZĘŚĆ IV Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów handlowych - 120 godzin Towaroznawstwo, formy i organizacja sprzedaży, rachunkowość sklepowa, techniki negocjacyjne w procesie sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, komputerowe wspomaganie pracy w handlu, bezpieczeństwo i higiena pracy w handlu, minimum sanitarne, obsługa kas fiskalnych. CZĘŚĆ V Samodzielny księgowy małej i średniej firmy - 200 godzin Wprowadzenie do tematu - podstawy księgowości, opodatkowanie na zasadach ogólnych - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, dokumentacja pracownicza, ubezpieczenia społeczne, deklaracje rozliczeniowe, remanent początkowy i końcowy, zakończenie roku w pkpir CZĘŚĆ VI Operator koparko - ładowarek w zakresie III klasy uprawnień - 202 godziny Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263). CZĘŚĆ VII Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 - 145 godzin Urządzenia spawalnicze, materiały dodatkowe do spawania, bezpieczna praca na hali produkcyjnej, BHP, oznaczanie i wymiarowanie spoin, metody przygotowania złączy do spawania, budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG, zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, kwalifikowanie spawaczy, charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry, spawanie w praktyce. Wymagany program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14.09.2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.). Program szkolenia opracowany w zgodzie z powyższymi założeniami wykonawca przedstawia przed podpisaniem umowy. 2.2 Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom zajęć: 1) Usługi szkoleniowe dla wskazanych w opisie grup muszą być zrealizowane zgodnie z wymogami SIWZ. 2) Optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, zakładając kwotę minimum 300,00 zł na każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawi propozycje wydatkowania tej kwoty wg cen rynkowych bez możliwości doliczania do tej kwoty własnej marży lub zysku. Ostateczny kształt wydatkowania tej kwoty musi uzyskać akceptację Zamawiającego.) W ramach ww. kwoty należy zapewnić materiały dydaktyczne, materiały biurowe, odzież ochronną, materiały do zajęć praktycznych na szkoleniach konieczne do zrealizowania programów szkoleń (m.in. podręczniki, zeszyty w twardej oprawie z minimum 96 kartkami, długopisy, ołówki, kolorowe zakreślacze, teczki lub plecaki lub torby na materiały dydaktyczne i inne. 3) Poczęstunek (napoje zimne i gorące ,bułka słodka, batonik lub ciastko i owoc) 4) Na zajęciach, których czas szkolenia będzie trwał ponad 6 godzin dydaktycznych należy zapewnić gorący posiłek (drugie danie). Posiłek musi być zapewniony na minimum 2 godziny zegarowe przed zakończeniem szkolenia w miejscu odbywania zajęć. 5) Badania lekarskie (na kursach gdzie takie badania są wymagane) 6) Ubezpieczenie wszystkich uczestników szkoleń od NNW. 7) Materiały dydaktyczne (podręczniki w wydaniu książkowym o treściach zgodnych z tematyką szkolenia,) oraz cała dokumentacja związana z realizacją w/w szkolenia (listy obecności, harmonogram itp.) powinny być opatrzone znakami EFS i PO KL. Pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia powinny być oznaczone logo EFS i PO KL oraz zawierać informację o nazwie przeprowadzanego szkolenia, Zamawiającym i współfinansowaniu ze środków unijnych. 8) Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli GOPS w Górnie oraz Instytucji Pośredniczącej, jaką jest Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach. 9) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych usług szkoleniowych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. 10) Terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu harmonogram szkolenia. 11) Do liczby godzin szkolenia wykazywanych w ofertach nie należy wliczać godzin przewidywanych na egzaminy państwowe. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: - Dzienna lista obecności uczestników szkolenia; - Codziennych list pokwitowania odbioru posiłków przez uczestników szkoleń; - List osób ubezpieczonych; - List osób poddanych badaniom lekarskim; - Pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz biurowych; - Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; - Protokół z egzaminu jeżeli program szkolenia przewiduje organizację egzaminu. 13) Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie; Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób; Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkoleń, następujących dokumentów: - faktury za przeprowadzoną usługę, - imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, - kserokopii wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, - kserokopii dziennika zajęć, - list obecności, - kserokopii protokołu z egzaminu, - 1 kompletu materiałów szkoleniowych z każdego szkolenia, - pokwitowanie odbioru poczęstunku, - potwierdzenie odbioru dokumentu o ukończeniu szkolenia, - pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, - kserokopii polisy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, - zdjęć z każdego szkolenia - zgrane na płycie CD, - innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia. Wszystkie kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 15) Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne na szkolenia muszą być zlokalizowane na terenie Gminy Górno lub na terenie Kielc. Pomieszczenia muszą być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, pomieszczenie gospodarcze, WC. 16) W przypadku szkoleń, gdzie program przewiduje zajęcia przy komputerze, każdy uczestnik musi mieć dostęp do niezależnego stanowiska komputerowego posiadającego niezbędne i legalne oprogramowanie oraz dostęp do Internetu. 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania miejsc wybranych zajęć praktycznych na szkoleniach zawodowych. 18) Zamawiający wyraża zgodę na organizację szkoleń łączonych w ramach szkoleń organizowanych przez wykonawcę. 19) Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. 20) W przypadku, gdy jednostka szkoląca nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych na terenie Gminy Górno lub Kielc, należy do oferty załączyć dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania lokalem na czas realizacji zawartej umowy umożliwiającym przeprowadzenie zajęć bez żadnych ograniczeń do dysponowania tym lokalem. 21) W cenie szkoleń należy uwzględnić przeprowadzenie jednorazowego egzaminu państwowego na szkoleniach, na których w/w egzamin jest wymagany. 22) Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem szkoleń. Osoba ta musi dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. Kierownikiem - koordynatorem nie może być osoba prowadzącą zajęcia. 23) Zwrotu kosztów dojazdu uczestników na szkolenie na podstawie dwóch biletów (przyjazd i powrót) dostępnej komunikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie - ilość przeprowadzonych szkoleń grupowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach