Przetargi.pl
Zorganizowanie kursów w celu podnoszenia lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych dla Uczestników Projektu My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Spółdzielcza 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3728406 , fax. 41 3728406
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich
    ul. Spółdzielcza 3 3
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3728406, fax. 41 3728406
    REGON: 29113482900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kursów w celu podnoszenia lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych dla Uczestników Projektu My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: zorganizowaniu kursów w celu podnoszenia lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych dla Uczestników Projektu My samodzielni, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj.: - 15 wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 roku życia, - 45 dorosłych osób niepełnosprawnych. 2.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 12 sierpnia 2015 r. 3.Miejsce realizacji kursów: Końskie. 4.Wykaz rodzajów kursów, liczbę godzin lekcyjnych, ilość uczestników zawierają poniższe tabele, w podziale na grupy Uczestników Projektu: a)wychowankowie pieczy zastępczej w wieku od 15 roku życia: Lp. Rodzaj kursu Liczba uczestników kursu Liczba godzin lekcyjnych przewidzianych na 1 uczestnika 1. Prawo jazdy kat. B 9 60 2. Zdobnictwo i stylizacja paznokci 2 88 3. Obsługa kas fiskalnych 3 15 4. Dekorator wnętrz 1 60 b) dorosłe osoby niepełnosprawne: Lp. Rodzaj kursu Liczba uczestników kursu Liczba godzin lekcyjnych przewidzianych na 1 uczestnika 1. Prawo jazdy kat. B 6 60 2. Sprzedaż internetowa 2 40 3. Zdobnictwo i stylizacja paznokci 4 88 4. Obsługa kas fiskalnych 6 15 5. Podstawy obsługi komputera 8 30 6. Profesjonalna obsługa klienta 1 16 7. Florysta 6 30 8. Dekorator wnętrz 3 60 9. Język angielski podstawowy 9 40 5.Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dla uczestników bazę szkoleniową wraz ze sprzętem niezbędnym do realizacji kursów. Sale szkoleniowe powinny spełniać warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, b)w przypadku organizacji kursów dla dorosłych osób niepełnosprawnych, Wykonawca zabezpieczy sale szkoleniowe oraz dostęp do wc w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, c)Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z uczestnikami kursów (w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego po podpisaniu Umowy), w celu ustalenia terminów oraz godzin zajęć, d)Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań lekarskich uczestników wszystkich kursów, które tego wymagają. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, e)Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika kursu na kwotę 10.000 zł., f)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Uczestnikom Projektu bezpłatne materiały szkoleniowe, niezbędne do przeprowadzenia kursów, g)Wykonawca oznaczy miejsca, w których prowadzone będą kursy, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego), h)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić: listy obecności uczestników kursów oraz dzienniki zajęć zawierające wymiar godzin i tematykę prowadzonych zajęć oraz listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych. Listy oraz dzienniki zajęć, powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego). Listy i dzienniki Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji poszczególnych kursów, i)Wykonawca zobowiązany jest wydać Uczestnikom Projektu zaświadczenia/certyfikaty opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR, po zakończeniu kursu, a także przekazać Zamawiającemu kopie zaświadczeń/certyfikatów poświadczone za zgodność z oryginałem oraz wykaz uczestników, którym je wydano, j)Wykonawca zobowiązany jest przygotować harmonogramy kursów zawierające tematykę, terminy i godziny zajęć i przedłożyć je Zamawiającemu, przed rozpoczęciem realizacji poszczególnych kursów, po podpisaniu umowy, k)Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród uczestników kursów, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania, l)Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z prowadzonych kursów i przekazać ją Zamawiającemu po realizacji zadania na płycie CD/DVD, m)Wykonawca zapewni podczas wszystkich zajęć - serwis kawowy dla uczestników kursów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie osób
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach