Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-950 Kielce, ul. I. Paderewskiego 43/45
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 34 03 900 , fax. 41 36 64 804
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach
ul. I. Paderewskiego 43/45 43/45
25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 34 03 900, fax. 41 36 64 804
REGON: 01751157500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i montaż bramownic, znaków i tablic kierunkowych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Jesionowej z drogą S74 w Kielcach w ramach budowy drogi S74 Wylot Wschodni z Kielc - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie i montaż bramownic, znaków i tablic kierunkowych na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Jesionowej z drogą S74 w Kielcach w ramach budowy drogi S74 Wylot Wschodni z Kielc - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach woj. świętokrzyskiego w podziale na II części: część I - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 9 w miejscowościach Młynek i Wólka Gieraszowska część II - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 73, 74, 78, 79
Dodano: 2014-09-12 - poziome oznakowanie ulic m. Pińczowa
Dodano: 2011-02-08