Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2014r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Grabowiecka 7 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
    REGON: 00029617600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowo-cenowym tj.: aromaty do ciast różne 140szt, barszcz biały butelka 0,5L 1150 szt. , bazylia 8g 40szt., budynie różne smaki 40g 500szt. chrupki kukurydziane 70g 1300 szt., chrzan typu Polonaise 180g zaw. min. kwasek cytrynowy, chrzan, olej stołowy , cukier; cukier puder o,5kg 70szt., cukier waniliowy 32g -1600szt. , cynamon 20g 15 szt., dżemy różne niskosłodzone 280g 1200 szt., fasola szparagowa konserwowa 460g 230szt., Fasola Jaś 500g 50szt., groszek konserwowy puszka 400g 200szt., groch łupany 500g -600szt., herbata granulowana 100g Golden Assam 1400 szt., kawa zbożowa Inka 150g 80szt., kakao typu holenderskie nie gorszej jAKOŚCI 100G -160SZT., GALARETKI OWOCOWE RÓŻNE SMAKI 140G -30SZT., KASZA GRYCZANA 500G 900KG, KASZA JĘCZMIENNA 1KG- 180SZT., KASZA MANNA 500G -680KG, KONCENTRAT POMIDOROWY 1kg zaw. 28-30% Kotlin 100szt., koncentrat pomidorowy 180 g 28-30% 1500 szt., kwasek cytrynowy 20g 320 szt., krakersy 180g 1800 szt., liść laurowy 7g 170szt., majeranek 20g 400 szt., majonez kielecki 310ml 230szt., makaron nitki 0,4kg -150szt., makaron nitka 1kg 500kg, makaron łazanki 0,4kg -220 szt., makaron świderki 1700kg , marmolada 850g w opak. 15 szt., margaryna Palma typu z Murzynkiem 250g 250 szt., mąka ziemniaczana 500g 150szt., mąka pszenna typ 500 1kg 1700kg, mąka tortowa typ 450 1 kg 750kg, musztarda 190g - 30 szt., musli z owocami 500g 350szt., ogórki konserwowe 0,9 L 2300 szt., olej 1 L uniwersalny 680 szt., olej 0,5 L uniwersalny 280 szt., oregano 8g 35 szt., pieprz mielony 20g 1000 szt., papryk marynowana 870g 5 szt., pieczarka marynowana 270g 5 szt., płatki owsiane 500g 550 szt., proszek do pieczenia 36g 130szt., płatki kukurydziane 500g 650 szt., przyprawa do zup w płynie 1 L typu Winiary 180 szt., przyprawa /appetita /z dużą zawartością % warzyw suszonych 200g 580 szt., płatki ryżowe 500g 190 szt., rodzynki 100g 220 szt., ryż 1kg 850 szt., sól 1 kg 800kg, suchary bezcukrowe 285g 1200 szt., przyprawa do piernika 20g 10 szt., szprot w oleju 170 g puszka 130 szt., szprot w pomidorach 170g puszka 130 szt., ocet 1 l - 10 szt., sos pieczeniowy ciemny 30g - 280 szt., sos pieczeniowy jasny 30g 200 szt., zioła prowansalskie 8g 35 szt., ziele angielskie 15g 200 szt., żelatyna 500g 25 szt. Formularz ofertowo-cenowy Załącznik Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. W przypadku odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów , nazwa oferowanego produktu winna znaleźć się w Formularzu ofertowo-cenowym . Oferowany produkt winien być równoważny pod względem jakości smakowych, walorów organoleptycznych. Wskazane w Załączniku Nr 1 do SIWZ ilości są wielkościami orientacyjnymi , przyjętymi na podstawie realizacji zamówień w ciągu ostatnich 12 miesięcy w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z powodu braku możliwości określenia dokładnej liczby pensjonariuszy przebywających w Domu Pomocy Społecznej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych produktów w związku z czym Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości produktów stanowiących przedmiot umowy, w zależności od ilości mieszkańców i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne.Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy , na jego koszt 4 razy w miesiącu. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych , wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu , Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał Zamawiający ) .Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp., ) aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Cena jednostkowa brutto poszczególnego towaru nie zmieni się w czasie całego okresu obowiązywania umowy. Wykonawca , z którym Zamawiający podpisze umowę jest zobowiązany do dostarczania towaru najlepszej jakości. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy , jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 48 godzin. Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie , faksem na każdą dostawę najpóźniej na 3 dni przed dostawą. Ilość dostarczonego towaru zgodnie z zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7domypomocy.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach