Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu prawa i zarządzania - w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 3

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
    ul. Piastowska 32 32
    30-070 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
    REGON: 35161250100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu prawa i zarządzania - w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I zamówienia obejmuje: a) przeprowadzenie wymienionego w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ szkolenia - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ, b) opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ, c) zapewnienie sali szkoleniowej w obiekcie w Krakowie - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ, d) zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu obejmującego: -dwa serwisy kawowe podstawowe w każdym dniu szkolenia: 3 grupy x 1 dzień x 2 serwisy kawowe x maksymalnie 20 osób, tj. łącznie maksymalnie 120 serwisów; -serwis kawowy poszerzony w każdym dniu szkolenia: 3 grupy x 1 dzień x 1 serwisy kawowy poszerzony x maksymalnie 20 osób, tj. łącznie maksymalnie 60 serwisów; na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ. 2. Część II zamówienia obejmuje: a) przeprowadzenie wymienionego w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ szkolenia - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ, b) opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ, c) zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ, d) zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu obejmującego: -dwa serwisy kawowe podstawowe w każdym dniu szkolenia: 2 grupy x 1 dzień x 2 serwisy kawowe x maksymalnie 20 osób, tj. łącznie maksymalnie 80 serwisów; -serwis kawowy poszerzony w każdym dniu szkolenia: 2 grupy x 1 dzień x 1 serwisy kawowy poszerzony x maksymalnie 20 osób, tj. łącznie maksymalnie 40 serwisów; na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ. 3. Zakres tematyczny szkoleń, ilość grup szkoleniowych, ilość godzin szkoleniowych, orientacyjne terminy szkoleń: 3.1. Szkolenia objęte częścią I zamówienia: Zlecanie zadań z zakresu pomocy społecznej organizacjom pozarządowym - Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 3 grupy x 8 godzin szkoleniowych (1 dzień szkoleniowy = 8 godzin szkoleniowych), tj. łącznie 24 godziny szkoleniowe. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: maj-sierpień 2015 r. 3.2. Szkolenia objęte częścią II zamówienia: Organizowanie superwizji w ośrodku pomocy społecznej - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 2 grupy x 8 godzin szkoleniowych (1 dzień szkoleniowy = 8 godzin szkoleniowych), tj. łącznie 16 godzin szkoleniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: maj-sierpień 2015 r. 4. Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń (dotyczy części I i II zamówienia): 4.1. Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: - Wykonawca zapewnił trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, określonych w pkt. 8.2.3. Części I SIWZ, - Wykonawca zapewnił w trakcie całego szkolenia obecność koordynatora ze strony Wykonawcy, odpowiedzialnego za bieżącą obsługę organizacyjno-techniczną szkolenia (rolę koordynatora, za zgodą Zamawiającego, może pełnić trener), - Wykonawca wyraził zgodę oraz zagwarantował pisemną zgodę trenera/trenerów na nagrywanie szkolenia za pomocą dyktafonu, - szkolenia odbywały się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale godzin od 9.00 do 16.00, - Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe podstawowe oraz 30-minutową przerwę kawową rozszerzoną w trakcie każdego szkolenia, - szkolenia odbywały się na terenie Krakowa, - Wykonawca zapewnił oznakowanie sali szkoleniowej i miejsca realizacji szkolenia (informacja o realizacji szkolenia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, umieszczona w widocznym miejscu w recepcji obiektu, w którym szkolenie jest realizowane oraz przy wejściu/wejściach do sali szkoleniowej), - Wykonawca prowadził dziennik zajęć wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, który powinien zawierać: opis poruszanych podczas szkolenia zagadnień (zgodny z zatwierdzonym planem i harmonogramem szkolenia). Dzienniki zajęć powinny być dostarczone Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia dla danej grupy szkoleniowej, - Wykonawca przedstawił Zamawiającemu krótkie podsumowanie szkolenia przez trenera zawierające wnioski ze szkolenia dotyczące efektów szkolenia oraz rekomendacje rozwojowe dotyczące dalszych działań edukacyjnych skierowanych do danej grupy w ramach danego obszaru tematycznego oraz innych obszarów - potrzeby uczestników, zalecane formuły szkoleń. Zalecenia mają wynikać zarówno ze sformułowanych, przedstawionych przez grupę informacji, jak i obserwacji własnych trenera. Podsumowanie szkolenia powinno być dostarczone na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego do 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia dla danej grupy szkoleniowej, - Wykonawca umożliwił przedstawicielom Zamawiającego przeprowadzenie wśród uczestników ankiet dotyczących szkolenia i jego organizacji, a także zebranie podpisów uczestników na listach obecności, listach potwierdzających otrzymanie materiałów szkoleniowych, skorzystanie z cateringu itp., - Wykonawca, bez pisemnej zgody Zamawiającego lub jego przedstawiciela, nie przedstawiał uczestnikom własnych ankiet, list, itp. 4.2. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: - opracowane były w formie skryptu zawierającego: stronę tytułową zgodną ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, w szczególności nie zawierającą logotypów Wykonawcy lub informacji o Wykonawcy; spis treści; streszczenie, podsumowanie; informacje teoretyczne z zakresu prowadzonego szkolenia, które będą mogły być wykorzystane w toku szkolenia oraz informacje, które posłużą do samokształcenia się uczestnika po zakończeniu szkolenia (omówienie w formie opisowej wszystkich zagadnień z programu szkolenia, wyjaśnienie definicji oraz, jeśli dotyczy, odniesienie do aktów prawnych, rozporządzeń); uzupełnienie informacji teoretycznych o opracowania w formie graficznej w postaci tabel, wykresów, schematów; treści pomocnicze do ćwiczeń, warsztatów wykonywanych podczas szkolenia (treść ćwiczeń, ich omówienie, wskazanie celu oraz sposoby ich rozwiązania, prawidłowe odpowiedzi); wykaz literatury odnoszącej się do tematyki szkolenia (bibliografia); załącznik w postaci pełnej, aktualnej treści ustawy, rozporządzenia (w przypadku tematyki szkolenia bezpośrednio odnoszącej się do ustawy, rozporządzenia); miejsce do prowadzenia notatek (min. 4 strony). - w przypadku wykorzystywania prezentacji multimedialnej podczas szkolenia Wykonawca przekaże uczestnikom wersję papierową prezentacji w układzie: max. 3 slajdy na stronie, z miejscem na notatki, - posiadały numerację stron; - opracowane były jednolicie pod kątem stylistycznym oraz graficznym, z zastosowaniem oznaczeń systemu numerycznego (punktacja); - posiadały wyrazisty podział wewnętrzny materiału, z zastosowaniem tytułów, śródtytułów, nagłówków; - opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, - Wykonawca przekazał Zamawiającemu w wersji elektronicznej materiały szkoleniowe przygotowane zgodnie z wymienionym wyżej opisem, do zatwierdzenia najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia szkolenia, - Strona tytułowa materiałów szkoleniowych była zgodna ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, w szczególności nie zawierała logotypów Wykonawcy lub informacji o Wykonawcy, - Wykonawca zamieszczał swoje logotypy/informacje o Wykonawcy wyłącznie na ostatniej stronie materiałów szkoleniowych, - Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej (na płycie CD lub DVD), przed rozpoczęciem szkolenia. 4.3. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: - Wykonawca zagwarantował na potrzeby przeprowadzenia szkoleń salę szkoleniową/sale szkoleniowe w obiekcie położonym w granicach administracyjnych Krakowa, dostępną przez 8 godzin dziennie, utrzymaną w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 50 m2, pozbawioną przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażoną w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów, rzutnik, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia, z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy. 4.4. Catering - Zamawiający wymaga, aby: - Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń catering dla uczestników szkolenia obejmujący: serwis kawowy podstawowy (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cukier do kawy i herbaty, cytryna, soki owocowe - min. 2 rodzaje, woda mineralna, świeże ciasteczka - min. 2 rodzaje) - dwa serwisy kawowe podstawowe w każdym dniu szkoleniowym, w czasie określonym w harmonogramie, oraz serwis kawowy poszerzony (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cukier do kawy i herbaty, cytryna, soki owocowe - min. 2 rodzaje, woda mineralna, ciasteczka - min. 2 rodzaje, kanapki bankietowe m.in. z wędliną, serami i warzywami - min. 5 szt./os., dwie sałatki - każda min. 150 gr. na osobę, świeże owoce - min. 2 rodzaje, ciasto pieczone - np. sernik, jabłecznik) - jeden serwis kawowy poszerzony w każdym dniu szkoleniowym, w czasie określonym w harmonogramie; - serwis kawowy może być zorganizowany w tym samym pomieszczeniu lub znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej pod warunkiem zapewnienia komfortowych warunków do konsumpcji posiłku oraz zagwarantowania, iż przebiegu szkolenia nie będzie zakłócany wskutek zapewnienie prawidłowej realizacji serwisu kawowego (np. wymiana zastawy, uzupełnianie brakujących elementów itp.), - przedstawiciel Wykonawcy na bieżąco uzupełniał brakujące/wyczerpane składniki serwisu kawowego w trakcie trwania przerwy kawowej, jak i po jej zakończeniu, oraz zapewnił na każdą przerwę kawową czyste naczynia co najmniej w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia; - zapewnienie wyposażenia niezbędnego do organizacji cateringu (tzn. talerzy, sztućców, serwisu do kawy i herbaty, szklanek do napojów, serwetek), przy czym Zamawiający nie dopuszcza stosowania zastawy papierowej, plastikowej lub styropianowej; - przygotowanie oraz dostarczenie cateringu dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1. 350 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych) - dla części I zamówienia, 1.2. 250 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych) - dla części II zamówienia, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PEKAO S. A. o numerze 23 1240 6292 1111 0010 5125 9898. W tytule przelewu należy podać: wadium w postępowaniu przetargowym KZP-271-1-9/15 oraz wskazać część/części zamówienia, których wadium dotyczy, a także nazwę/firmę Wykonawcy. Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyspozycji przelewu wadium. 5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 2.2.-2.5., dokument gwarancji lub poręczenia powinien zostać w oryginale dołączony do oferty lub odrębnie dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert w zapieczętowanej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: Postępowanie nr KZP-271-1-9/15. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert - WADIUM. 6. Gwarancje i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Gwarancja/poręczenie muszą być podpisane przez umocowanego przedstawiciela/-i gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). W treści gwarancji/poręczenia należy wskazać nazwę Zamawiającego oraz nazwę i numer postępowania. 7. Z treści gwarancji winno wyraźnie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry trenerskiej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach