Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Ochotnica Dolna - wyposażenie sal zajęć wraz z montażem

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Ochotnica Dolna - wyposażenie sal zajęć wraz z montażem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Ochotnica Dolna - wyposażenie sal zajęć wraz z montażem. Zakupy są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2.W skład zamówienia wchodzić będą elementy wyposażenia, takie jak: 1.1.Meble do wyposażenia szatni - pomiar pomieszczenia, dostosowanie wymiarów mebli wraz z montażem; 1.2.Wykładzina dywanowa - pomiar powierzchni wraz z montażem; 1.3.Rolety - pomiar wraz z montażem; 1.4.Zabezpieczenie grzejników - pomiar wraz z montażem. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej dotyczącej przedmiotu zamówienia. Na wniosek Oferenta termin wizji lokalnej ustalony zostanie indywidualnie. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje zestawienie rzeczowo-finansowe załączniki nr 2 - w podziale na poszczególne placówki. 4.Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako preferowanego typu i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zgodnie z dyspozycją art. 30ust.5 Prawa zamówień publicznych Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a.są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b.nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub c.dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 6.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7.Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny, równoważny. 8.Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie każda ze Szkół Podstawowych w Gminie Ochotnica Dolna wskazana w przedmiocie zamówienia według zestawienia rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik nr 1. 9.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 10.Faktura VAT powinna zostać wystawiona w podziale na poszczególne części zamówienia, tj. w odniesieniu do każdej ze szkół Podstawowych w Gminie Ochotnica Dolna. 11.Przewiduje się jednorazową płatność po podpisaniu protokołów odbioru w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT. 12.Przedmioty muszą być oznakowane zgodnie z wymogami Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach