Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka

Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3-go Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 111 48 , fax. 18 26 111 48
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce
    ul. 3-go Maja 1 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 18 26 111 48, fax. 18 26 111 48
    REGON: 00442403300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu gimnnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi p.n.: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka Ze względu na specyfikę zamówienia podzielono na 8 części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkoleniowej, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów pn. a) Szkolenie Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy oraz konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - przewidywana liczba osób - 21 - program warsztatów powinien obejmować 20 godzin dydaktycznych zajęć grupowych (warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, tj opracowanie CV, listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej) - konsultacje indywidualne powinny obejmować 3 godziny dydaktyczne na osobę (opracowanie Indywidualnego Planu Działania) - okres realizacji szkolenia: do 30 czerwca 2012 roku b) Szkolenie Trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz konsultacje indywidualne z psychologiem - przewidywana liczba osób - 21 - program warsztatów powinien obejmować 20 godzin dydaktycznych zajęć grupowych (trening kompetencji społecznych - nauka umiejętności komunikacji interpersonalnej, trening asertywności, trening umiejętności wychowawczych) - konsultacje indywidualne powinny obejmować 5 godzin dydaktycznych na osobę okres realizacji szkolenia: do 30 czerwca 2012 roku c) Kurs w zakresie kucharz, barman, kelner - przewidywana liczba osób - 4 - program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 120 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: do 30 września 2012 roku d) Kurs w zakresie Przedstawiciel handlowy wraz z prawem jazdy kat. B - przewidywana liczba osób - 11 - program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 180 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: do 31 października 2012 roku - kurs prawa jazdy powinien zakończyć się egzaminem państwowym e) Kurs w zakresie Magazynier z obsługą wózka widłowego (silnikowego i elektrycznego) z uprawnieniami do wymiany butli gazowej - przewidywana liczba osób - 2 - program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 65 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: do 30 września 2012 roku f) Kurs w zakresie Opiekun nad osobami starszymi - przewidywana liczba osób - 2 - program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 120 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: do 30 września 2012 roku g) Kurs w zakresie Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - przewidywana liczba osób - 1 - program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 100 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: do 30 września 2012 roku h) Kurs w zakresie Florysta - przewidywana liczba osób - 1 - program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 80 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: do 30 września 2012 roku CPV (Wspólny Słownik Zamówień) - 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe - 80.53.00.00-8 Usługi szkolenie zawodowego - 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego - 80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Ilość uczestników projektu (osób biorących udział w poszczególnych szkoleniach/kursach może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości uczestników. W przypadku braku wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników na dane szkolenie/kurs Zamawiający ma prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych. W tym wypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowo-prawne. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenia, które winny trwać w ilości godzin jak w punkcie 1. 2) Wykonawca zapewni ciepły posiłek składający się z dwóch dań w przerwie zajęć szkoleniowych, (co najmniej półgodzinnej) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszt posiłków należy uwzględnić w cenie szkolenia. Odbiór musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia 3) Wykonawca zapewni serwis kawowy (15 minutowy) jeden raz w każdym dniu szkolenia - w trakcie, którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna do herbaty, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka, cukier) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszt posiłków należy uwzględnić w cenie szkolenia. Odbiór musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia 4) Program szkolenia nie może być uzupełniany o tematykę niezwiązaną z zakresem szkolenia. 5) Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazie danych, znajdującej się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz powinien odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216). 6) Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę 7) Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, materiały dydaktyczne z zakresu tematyki objętej programem szkolenia. Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność. Jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych otrzymuje Zamawiający. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć). 8) Zamawiający wymaga, aby materiały szkoleniowe, zaświadczenia, ankiety, dyplomy, świadectwa, ankiety certyfikaty przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia jak również dokumentacja szkolenia oraz pomieszczenia szkoleniowe były: oznakowane (logo Unii Europejskiej oraz Kapitału Ludzkiego zgodne z wytycznymi w tym zakresie) strona http://www.efs.gov.pl/ w zakładce Zasady promocji. 9) Podczas realizacji części praktycznej szkolenia, uczestnicy będą mieć dostęp do niezbędnych materiałów, produktów oraz sprzętu itp., co należy uwzględnić w cenie szkolenia 10) Wymaga się, aby szkolenie trwało w tygodniu przeciętnie nie więcej niż 40 godzin dydaktycznych zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Godzina dydaktyczna kursu liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 11) Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 rano a 16.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 12) Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym (załącznik nr 7 do SIWZ). 13) Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 14) Miejscem wykonania zamówienia może być teren miejscowości Jabłonka lub miejsce oddalone od siedziby zamawiającego do 30 km, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni dojazd uczestników szkolenia z Jabłonki do miejsca odbywania szkolenia oraz transport powrotny. Koszty dojazdów należy uwzględnić w cenie szkolenia 15) Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia (załącznik nr SIWZ) 9 do oraz przedstawionym harmonogramem zawierającym: poszczególne dni szkolenia z planem godzinowym zajęć, tematyką i osobą prowadzącą w ujęciu tygodniowym. 16) Szkolenie zakończy się egzaminem zawierającym zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne z tematyki przeprowadzonego szkolenia. 17) Wykonawca odpowiedzialny będzie za: CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, przygotowanie szczegółowego programu szkolenia - załącznik nr 9 do SIWZ zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, zapewnienie nadzoru nad organizacją szkolenia i realizacją programu merytorycznego, ubezpieczenie uczestników szkolenia/kursu okres jego trwania od następstw NW, dziennik zajęć wraz z listą obecności, sprawozdanie z realizacji zajęć, 18) W kwestiach niezawartych w powyższej specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach