Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3592400, 3592416 , fax. 052 3592400
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
ul. Mątewska 17 17
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3592400, 3592416, fax. 052 3592400
REGON: 09012213800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w następujących kierunkach: 1) Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, 2) Florysta, 3) Fryzjer, 4) Kosmetyczka z elementami wizażu, pielęgnacją i stylizacją. Zakres poszczególnych części zamówienia: 1) Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 175 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy) Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy jako opiekun osób starszych i niepełnosprawnych w domach opieki społecznej, domach seniora i domach chorego. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia tematyczne i praktyczne: - rola i zadania opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, - etyka w zawodzie opiekuna, - podstawy psychologii, - podstawowe wiadomości z zakresu gerontologii, - organizacja systemów ochrony zdrowia i pomocy społecznej, - ogólne aspekty pielęgnacji osób w starszym wieku, - rodzaje niepełnosprawności, - wybrane zagadnienia z rehabilitacji osób niepełnosprawnych, - pielęgnacja chorych w wieku podeszłym z różnymi schorzeniami, - udzielanie pierwszej pomocy, - opieka paliatywna nad pacjentami w starszym wieku, - praktyka w wyspecjalizowanych placówkach. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 2) Florysta Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 150 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania pracy na stanowisku florysty. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - harakterystyka stanowiska pracy, - omówienie roślin i dodatków wykorzystywanych we florystyce, - układanie kompozycji w tym okolicznościowych, - zasady doboru kwiatów do kompozycji, - pielęgnacja kwiatów, - zajęcia praktyczne, - obsługa klienta. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 3) Fryzjer Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 400 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych oraz praktycznych umiejętności pielęgnacji i stylizacji włosów, a także organizacji salonu fryzjerskiego. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - wyposażenie i przygotowanie stanowiska pracy, - zasady BHP i sanitarne w salonie fryzjerskim, - techniki pielęgnacji włosów i skóry, - techniki strzyżenia włosów, - stylizacja włosów, - modelowanie fryzur damskich i męskich, - techniki układania fryzur, - fryzury okolicznościowe, - techniki koloryzacji - farbowanie włosów, baleyage, pasemka, - trwała ondulacja, - produkty fryzjerskie, ich skład i zastosowanie, - obsługa klienta. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 4) Kosmetyczka z elementami wizażu, pielęgnacją i stylizacją Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 200 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w celu podjęcia pracy jako kosmetyczka, jak również prowadzenia własnego salonu kosmetycznego. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - wyposażenie i przygotowanie stanowiska kosmetyczki, - BHP i minimum sanitarne, - budowa i fizjologia skóry, paznokci i włosów, - podstawy wizażu, - różne rodzaje makijażu, - pielęgnacja twarzy, - klasyczne zabiegi kosmetyczne, - stylizacja paznokci metodą akrylową i żelową, - przedłużanie i zdobienie paznokci, - manicure i pedicure, - obsługa klienta. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) akceptują warunki zawarte we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; f) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) widnieją w rejestrze instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzkie urzędy pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy); h) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; i) zagwarantują zorganizowanie szkolenia na terenie miasta Inowrocławia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia pod względem rodzaju i wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie; wykaz musi zawierać: określenie przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia, datę wykonania, określenie odbiorcy; - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykaz osób, które będą realizować daną część zamówienia, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych jakimi dysponuje Wykonawca, wraz z krótkim ich opisem. Wymaga się, aby wykaz został dołączony oddzielnie dla każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed ostateczną oceną ofert. Stwierdzenie w czasie wizji lokalnej niezgodności oferty ze stanem rzeczywistym skutkuje wykluczeniem Wykonawcy; - oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie miasta Inowrocławia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/13/2016
Dodano: 2016-06-23 - Pracownik budowlany; glazurnik-posadzkarz
Dodano: 2016-06-01 - Fakturowanie z obsługą kas fiskalnych, terminalem kart płatniczych oraz systemem HACCP, Sprzedawca-kasjer z obsługą kasy fiskalnej.
Dodano: 2016-05-24 - Księgowość, Księgowość dla początkujących.
Dodano: 2016-05-20 - Spawanie w dwóch metodach MAG 135 i MIG 131
Dodano: 2016-05-17 - Spawanie w metodach 141 TIG i 135 MAG
Dodano: 2016-05-06 - usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/9/2016
Dodano: 2016-04-29 - KURS PRAWA JAZDY KAT. C+E i D ORAZ KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYŚPIESZONEJ I SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW
Dodano: 2016-04-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Drukarz - introligator wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 10 uczestników szkolenia w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-21 - Organizacja specjalistycznego szkolenia zawodowego SolidWorks dla studentów kierunków technicznych prowadzonych przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-14