Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
- Data zamieszczenia: 2011-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
ul. Słowackiego 12 12
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
REGON: 00054496400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Przedstawiciel handlowy dla BO projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Przedstawiciel handlowy. 2 Kurs obejmuje grupę około 15 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniu. Liczba przewidywanych osób może ulec zmianie. 3 Program kursu powinien zawierać omówienie co najmniej następujących zagadnień: 1) Wybrane zagadnienia prawne związane z pracą przedstawiciela handlowego 2) Telemarketing, poznanie zasad i etapów prowadzenia telefonicznej rozmowy z klientem 3) Prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem 4) Stosowanie norm obyczajowych, etycznych i estetycznych 5) Działalność promocyjna i marketingowa, analizowanie i interpretowanie informacji marketingowych, poznanie podstawowych pojęć z zakresu PUBLIC RELATIONS 6) Pozyskiwanie informacji rynkowych 7) Prowadzenie analizy sytuacyjnej rynku 8) Wybieranie docelowych segmentów rynku, sztuka poszukiwania klientów, przygotowanie spotkań biznesowych i planowanie efektów 9) Techniki sprzedaży, etapy rozmowy handlowej 10) Przygotowanie i prowadzenie sprzedaży 11) Negocjacje handlowe 12) Działania po zakończeniu sprzedaży 13) Prowadzenie korespondencji 14) Prowadzenie sprzedaży sieciowej 15) Profesjonalna obsługa klienta 16) Aktywne poszukiwanie pracy 4 Kurs powinien być przeprowadzony przez osobę posiadającą uprawnienia wykładowcy/trenera z wykształceniem wyższym z zakresu marketingu lub z zakresu zarządzania. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz praktykę w tym zakresie. 5 Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin nauczania: zajęcia teoretyczne - 30 godzin, zajęcia praktyczne - 60 godzin. 6 Zajęcia winny być prowadzone w jednej grupie 15-osobowej za wyjątkiem zajęć praktycznych, które powinny odbywać się w 2 grupach 7-8 osobowych lub 3 grupach 5 osobowych. 7 Zajęcia winny się odbywać od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 800 do 1800. Zajęcia nie mogą trwać mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie (45 minut) przedzielone 15 minutowymi przerwami. 8 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe na czas trwania szkolenia. Każdy uczestnik powinien otrzymać materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis). 9 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10 Pomieszczenia, w których będą się odbywać zajęcia szkoleniowe powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, dostosowane do liczby uczestników określonej w zamówieniu. Miejscem przeprowadzenia szkolenia jest teren gminy/miasta Aleksandrów Kujawski. Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma, - tablicę naścienną lub tablicę informacyjną (foliowo-magnetyczna), - biurka lub ławki oraz krzesła (na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno biurko lub ławka oraz jedno krzesło). 11 Wykonawca winien zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym m. in.: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji, - zestawów foliogramów. 12. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia kateringu dla uczestników, stosownie do liczby określonej w zamówieniu: - 3 przerwy kawowe, w tym: gorąca kawa i herbata, 4 rodzaje ciast; 2 rodzaje soków, woda mineralna gazowana i niegazowana, - przerwa obiadowa, w tym: ciepły zestaw obiadowy np. danie mięsne + ziemniaki + surówka, - serwis gastronomiczny (przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa np. naczynia jednorazowego użytku oraz sprzątanie). - zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego, kartki trawle złączone metodą bindowania). Materiały, o których mowa powyżej uczestnicy otrzymują na własność; - sporządzić szczegółowy harmonogram zajęć, składający się z tematyki zajęć, imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzonej poszczególne zajęcia, godziny zajęć, dzienna liczba godzin szkolenia wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, ankiety dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych., w celu przedstawienia Zamawiającemu do zaakceptowania przed zawarciem umowy na niniejsze zamówienie; - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; - prowadzenie listy obecności uczestników szkolenia i przekazania jej Zamawiającemu; - prowadzenia dziennika zajęć; - wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń o udziale i ukończeniu szkolenia; - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń; - opracowania ankiety ewaluacyjnej i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia; - przekazania Zamawiającemu listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń, kserokopii tych zaświadczeń, oryginałów list obecności, ankiet ewaluacyjnych oraz kompletu materiałów dydaktycznych; - wyeksponowania logotypów PO KL, EFS oraz emblematów Unii Europejskiej zamieszczenia informacji o współfinansowaniu zadania ze środków EFS na materiałach dydaktycznych oraz w miejscach realizacji szkoleń; - udokumentowania fotograficznego przebiegu szkoleń i przekazania materiałów na nośniku CD Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu szkoleń. Wykonawca wykona co najmniej 30 zdjęć z przebiegu szkoleń; - realizacji merytorycznego programu (zapewnienia wykładowców i pomieszczenia do przeprowadzenia szkolenia, jak i również sprzętu do praktycznej nauki zawodu). - do wykonania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności. - przed zawarciem umowy z Podwykonawcą przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz zakresem usług podlegających zleceniu i uzyskać zgodę Zamawiającego. (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: miejsce realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/13/2016
Dodano: 2016-06-23 - Pracownik budowlany; glazurnik-posadzkarz
Dodano: 2016-06-01 - Fakturowanie z obsługą kas fiskalnych, terminalem kart płatniczych oraz systemem HACCP, Sprzedawca-kasjer z obsługą kasy fiskalnej.
Dodano: 2016-05-24 - Księgowość, Księgowość dla początkujących.
Dodano: 2016-05-20 - Spawanie w dwóch metodach MAG 135 i MIG 131
Dodano: 2016-05-17 - Spawanie w metodach 141 TIG i 135 MAG
Dodano: 2016-05-06 - usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/9/2016
Dodano: 2016-04-29 - KURS PRAWA JAZDY KAT. C+E i D ORAZ KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYŚPIESZONEJ I SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW
Dodano: 2016-04-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Drukarz - introligator wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 10 uczestników szkolenia w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-21 - Organizacja specjalistycznego szkolenia zawodowego SolidWorks dla studentów kierunków technicznych prowadzonych przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-14